Gå til innhold

Snoking på pcen.....eks`en hennes! litt langt...

Anbefalte innlegg

Gjest Dolphin81

Jeg er sammen med verdens flotteste jente, men dessverre så har jeg

snoket litt på msn`en hennes(chattelogg). Jeg stoler jo på henne, men har ved tidligere forhold oppdaget utroskap ved lignende metoder.

Uansett så har jeg funnet ut hun har meget god kontakt med sin ex, som hun hadde det helt fantastisk med. Virker ikke som om de har gitt helt slipp på

det enda, da de snakker om all ifra hverandres sexliv til hvor herlig sex de hadde.. De sitter å mimrer om tiden sin sammen.

Jeg vet hvem han er, og dama mi har kun omtalt han som kompis. Hun vet ikke at jeg vet han er exen hennes....

Jeg merker på det dama skriver at hun ikke har planer om å være utro...men han pusher på. Dette irriterer meg som sitter i kullissene og ikke

gjør noe med det. Men planen er å se hvor langt dette går..for de har planer om å møtes og da med god mat+drikke byen etc..hehe

Dette er igrunn litt gøy, utrolig hvor mye folk legger ut...har f.eks fått vite han har vært utro hele 5ganger med sin nåværende dame, og da

har dama mi vært en av dem....

Kjæresten min snakker jo mye om sexlivet vårt til sin ex...og sammenligner det med det de hadde sammen...og det gir meg prestasjonsangst, men

det er vel prisen for å snoke. Det har jo gjort at jeg har rettet på ting som hun har sagt hun savner.

Spørsmålet er om jeg skal ta det opp med henne eller se hvor langt dette bærer?

Hadde de snakket om normale ting som jeg og min ex gjør hadde jeg ikke giddet bry meg med snokingen, men nå har de jo noe på gang.

Hva synes dere om dette? Hva ville dere gjort i mitt sted?

Blir vel litt kritikk til meg nå, men det forstår jeg ;p

Fortsetter under...

For det første hadde jeg skammet meg over å snoke (min kjære har fått beskjed om å gjemme unna alt han ikke vil at jeg skal se, inkl. ting på pc'n) og deretter hadde jeg følt meg usigelig sveket og holdt for narr - og det er vondt det!

Jeg hadde konfrontert henne med det før jeg med stor sannsynlighet hadde avsluttet forholdet.

Gjest Dolphin81

Klart jeg føler litt skam.. Men mange tror de kjenner sin partner, men jeg har hatt mange tilfeller der dette ikke har stemt. Så langt er mitt svik større enn hennes, men hva om ting utvikler seg? Da spørs det hvem som har sveket hvem!

Clue1365380406

Jeg vil ikke kommentere det at du har snoket, det er det mange nok som gjør.

Vel vel, du har funnet ut diverse om din kjæreste som ikke er særlig bra.

For det første snakker hun om sexlivet deres med en utenforstående. Sexlivet er vel noe av det mest private mellom et par, og jeg ville følt meg sveket om min partner skulle snakket med andre damer/eksdama om det. Tror ikke jeg ville greid å ha sex med ham igjen på en laaang stund, eller kanskje ikke i det hele tatt mer. Hadde følt meg så utlevert!

For det andre "har de noe på gang" som du sier, planlegger å møtes, snakker om hvor god sex de hadde osv.

Dette er jo virkelig å gå bak ryggen på deg!

Jeg hadde uten tvil konfrontert partneren min med dette, og virkelig satt foten ned! Og jeg synes at hennes svik er mye større enn ditt (ved at du snoket), så etter min mening bør hun legge seg skinnflat.

Hva gjør du videre? Orker du å fortsette med henne?

Gjest nøstebarn

For det første hadde jeg skammet meg over å snoke (min kjære har fått beskjed om å gjemme unna alt han ikke vil at jeg skal se, inkl. ting på pc'n) og deretter hadde jeg følt meg usigelig sveket og holdt for narr - og det er vondt det!

Jeg hadde konfrontert henne med det før jeg med stor sannsynlighet hadde avsluttet forholdet.

Og ingen reagerer her på at damen hans snakker om sexlivet deres til eksen sin?!

Synes det er rimelig frekt at man driver å sammenligner sitt nåværende sexliv med eksen .. TIL EKSEN.

Ang det å snoke, tja, ikke så veldig lurt.

Men alle har vel gjort noe slikt engang iblandt.

Ihverfall de fleste jeg kjenner.

Annonse

Gjest Dolphin81

Jeg vil ikke kommentere det at du har snoket, det er det mange nok som gjør.

Vel vel, du har funnet ut diverse om din kjæreste som ikke er særlig bra.

For det første snakker hun om sexlivet deres med en utenforstående. Sexlivet er vel noe av det mest private mellom et par, og jeg ville følt meg sveket om min partner skulle snakket med andre damer/eksdama om det. Tror ikke jeg ville greid å ha sex med ham igjen på en laaang stund, eller kanskje ikke i det hele tatt mer. Hadde følt meg så utlevert!

For det andre "har de noe på gang" som du sier, planlegger å møtes, snakker om hvor god sex de hadde osv.

Dette er jo virkelig å gå bak ryggen på deg!

Jeg hadde uten tvil konfrontert partneren min med dette, og virkelig satt foten ned! Og jeg synes at hennes svik er mye større enn ditt (ved at du snoket), så etter min mening bør hun legge seg skinnflat.

Hva gjør du videre? Orker du å fortsette med henne?

Ja jeg orker fortsette med henne pga vi har det kjempebra og elsker hverandre. Bare synd hun skal drive på sånn. Planen er å se hvordan det utarter seg framover..og heller ta det opp om det blir for ille...

men dere har rett i at det er litt plagsomt å ha det i bakhodet hele tiden..men det er min egen feil:p

Det man ikke vet har man ikke vondt av...yeahyeah

petter smart

Absolutt ingen spøk. Han spurte hva jeg ville ha gjort i hans sted.

Du mener altså at det er et større svik å snoke på PC'en hennes, enn å snakke om sex med x'en, og da både sex de hadde (mimrer) og sexen hun nå har (sammenligner de); å avtale møter med sterk seksuell undertone?

Da har du store problemer.

mumitrollet

Du mener altså at det er et større svik å snoke på PC'en hennes, enn å snakke om sex med x'en, og da både sex de hadde (mimrer) og sexen hun nå har (sammenligner de); å avtale møter med sterk seksuell undertone?

Da har du store problemer.

Jeg har ingen problemer.

Annonse

Og ingen reagerer her på at damen hans snakker om sexlivet deres til eksen sin?!

Synes det er rimelig frekt at man driver å sammenligner sitt nåværende sexliv med eksen .. TIL EKSEN.

Ang det å snoke, tja, ikke så veldig lurt.

Men alle har vel gjort noe slikt engang iblandt.

Ihverfall de fleste jeg kjenner.

Jeg hadde blitt fly forbannet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...