Gå til innhold

Snoking på pcen....

Anbefalte innlegg

Gjest Dolphinatus
Skrevet

Jeg er sammen med verdens flotteste jente, men dessverre så har jeg snoket litt på msn`en hennes(chattelogg). Jeg stoler jo på henne, men har ved tidligere forhold oppdaget utroskap ved lignende metoder. Uansett så har jeg funnet ut hun har meget god kontakt med sin ex, som hun hadde det helt fantastisk med. Virker ikke som om de har gitt helt slipp på

det enda, da de snakker om all ifra hverandres sexliv til hvor herlig sex de hadde.. De sitter å mimrer om tiden sin sammen. Jeg vet hvem han er, og dama mi har kun omtalt han som kompis. Hun vet ikke at jeg vet han er exen hennes....

Jeg merker på det dama skriver at hun ikke har planer om å være utro...men han pusher på. Dette irriterer meg som sitter i kullissene og ikke gjør noe med det. Men planen er å se hvor langt dette går..for de har planer om å møtes og da med god mat+drikke byen etc..hehe Dette er igrunn litt gøy, utrolig hvor mye folk legger ut...har f.eks fått vite han har vært utro hele 5ganger med sin nåværende dame, og da har dama mi vært en av dem....

Kjæresten min snakker jo mye om sexlivet vårt til sin ex...og sammenligner det med det de hadde sammen...og det gir meg prestasjonsangst, men det er vel prisen for å snoke. Det har jo gjort at jeg har rettet på ting som hun har sagt hun savner. Spørsmålet er om jeg skal ta det opp med henne eller se hvor langt dette bærer? Hadde de snakket om normale ting som jeg og min ex gjør hadde jeg ikke giddet bry meg med snokingen, men nå har de jo noe på gang.

Hva synes dere om dette? Hva ville dere gjort i mitt sted?

Blir vel litt kritikk til meg nå, men det forstår jeg ;p

Gjest batteri
Skrevet

uff å uff...kunne du ikke spurt henne før du gjorde det, f.eks hvis hun bruker en del tid på å snakke med ham, spør hva de snakker om hele tiden eller prøve å hinte om at du vet at det er eksen og at du kanskje blir litt skeptisk fordi du har opplevd lignende før osv... hun blir nok helt fra seg hvis hun får vite at du har snoket, det er jo ett brudd på tilliten til henne, selv om du kanskje har grunn til å være skeptisk mot dette "forholdet" mellom dem.. du setter henne i forsvarsposisjon hvis du sier du har snoket, hun blir kanskje flau og sint og vet ikke helt hvordan hun skal reagere.. så du bør gå forsiktig frem, men synes det er dumt av deg å si at du skal vente å se hvor langt de går med dette... hv gjør du da hvis du oppdager at de har gått for langt? det kommer jo til å plage deg i mellomtiden uanset så best å gjøre noe med det fortest mulig...

Gjest Dolphin81
Skrevet

uff å uff...kunne du ikke spurt henne før du gjorde det, f.eks hvis hun bruker en del tid på å snakke med ham, spør hva de snakker om hele tiden eller prøve å hinte om at du vet at det er eksen og at du kanskje blir litt skeptisk fordi du har opplevd lignende før osv... hun blir nok helt fra seg hvis hun får vite at du har snoket, det er jo ett brudd på tilliten til henne, selv om du kanskje har grunn til å være skeptisk mot dette "forholdet" mellom dem.. du setter henne i forsvarsposisjon hvis du sier du har snoket, hun blir kanskje flau og sint og vet ikke helt hvordan hun skal reagere.. så du bør gå forsiktig frem, men synes det er dumt av deg å si at du skal vente å se hvor langt de går med dette... hv gjør du da hvis du oppdager at de har gått for langt? det kommer jo til å plage deg i mellomtiden uanset så best å gjøre noe med det fortest mulig...

Ja, det beste ville vært å røpet hva jeg driver med. Men hva om de fortsetter og jeg ikke får vite noe.. Jeg synes det er greit å snakke m exen engang iblandt jeg, om hverdagslige ting...litt overfladiske ting. Men jeg kunne aldri chattet sånn som de gjør.. Det blir helt feil...

Synd jeg finner ting ut på denne måten..

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Ja, det beste ville vært å røpet hva jeg driver med. Men hva om de fortsetter og jeg ikke får vite noe.. Jeg synes det er greit å snakke m exen engang iblandt jeg, om hverdagslige ting...litt overfladiske ting. Men jeg kunne aldri chattet sånn som de gjør.. Det blir helt feil...

Synd jeg finner ting ut på denne måten..

Forsåvidt så er jeg enig i at det er tillitsbrudd å snoke på pc'n.

Samtidig begår jo hun også tillitsbrudd mot deg. Jeg må jo si at sexlivet deres er ingen annens "bissniss". Og kanskje aller minst hennes ex... Synes liksom det lukter litt av rivalisering? Særlig siden du får inntrykk av at han prøver å pushe henne. Og hva får hun ut av det, mon tro? Vil hun kjenne seg ettertraktet? Tenker hun ikke over at hun utleverer kjæresten sin?

Gjør meg jo en liten tanke også at du kanskje ikke hadde tillit til henne i utgangspunktet, siden du først begynte å snoke. At du mistenkte at det var noe.

Hvis forholdet deres skal ha en framtid, så tror jeg kanskje at dere begge kan trenge å jobbe med dette med tillit og grenser. Det er nødvendig at begge skal kunne stole på hverandre i et forhold.

Skrevet

Hvordan virker en chattelogg? Hvordan kan de SE hva de har skrevet til hverandre??

Gjest b-bjørn
Skrevet

Konfigurer maskinen og "feilsend" en epost til deg sjøl fra ham.

Da har du ryggen fri;)

Skrevet

Konfigurer maskinen og "feilsend" en epost til deg sjøl fra ham.

Da har du ryggen fri;)

Messengersamtaler går fint an å logge....

Vet om mange som gjør dette...

Gå på alternativer...meldinger...hak av "logg samtaler automatisk"...bestem hvor loggene skal legge seg.... feks. C:\My documents\Msn

Do the do!!

Gjest b-bjørn
Skrevet

Messengersamtaler går fint an å logge....

Vet om mange som gjør dette...

Gå på alternativer...meldinger...hak av "logg samtaler automatisk"...bestem hvor loggene skal legge seg.... feks. C:\My documents\Msn

Do the do!!

Det jeg mente var at han kunne ta en kopi (passe utsnitt) av denne loggen.

Deretter konfigurere maskinen i fyrens navn, og "feilsend" en epost til seg selv.

Dama vil vel få en del bortforklaringsproblemer i steden for å irettesette avsenderen, i hvert fall i første omgang:)

Skrevet

Jeg synes hun skulle sparket deg rett ut av huset, du hadde ikke fått vært en dag lenger hos meg hvis du hadde snoket i tingene mine.

Jævla kjip synes jeg slikt er. Det der hadde jeg ikke tolerert. Utroskap er en bagatell til sammenligning, så den fortjente du.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg ville tatt det opp med henne. Fortalt at at du har sett loggen og alt..

amerikafareren
Skrevet

Dere er ikke til å stole på noen av dere.

Elisabeth1365380359
Skrevet

Du stoler ikke på henne, så du snoker i hennes private logg bak hennes rygg. Du finner ut at hun er utro bak din rygg. Dere står likt. Ingen av dere er til å stole på.

Gjest sol etter regn
Skrevet

Hvordan virker en chattelogg? Hvordan kan de SE hva de har skrevet til hverandre??

Dersom man har merket av for det på menyen i msn, lagres alle chatter i en logg. Denne ligger på harddisken på pcn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...