Gå til innhold

Ete plass i Bergen

Gjest *La romantikken blomstre :-)) *

Anbefalte innlegg

Gjest *La romantikken blomstre :-)) *
Skrevet

Kor er det billigaste å ta seg eit måltid i Bergen? Eg og mannen min er barnefri i helga og skal til Bergen på Rune Andersen show, og lurte på og kose oss ekstra berre oss to. Forslag til koseleg og fin - men ikkje så dyr plass?

Mary Poppins
Skrevet

Jeg vet ikke om det er fint nok men jeg synes pasta-sentralen er et koselig og sjarmerende sted. Maten er veldig god pluss at det er billig.

Gjest *La romantikken blomstre *
Skrevet

Jeg vet ikke om det er fint nok men jeg synes pasta-sentralen er et koselig og sjarmerende sted. Maten er veldig god pluss at det er billig.

Ligg den langt vekke frå Hotel Augustin?

Mary Poppins
Skrevet

Ligg den langt vekke frå Hotel Augustin?

Hmm jeg er litt usikker på hvor det hotellet ligger.

Hvis dere ikke er kjent i Bergen er kanskje ikke pasta-sentralen det beste stedet å gå fordi det er litt vanskelig å finne fram til.

Andre steder er:

Vin og Brød

Capello

Zupperia

Indian Palace.

Ellers er det bare å spørre på hotellet om de kan anbefalle noen steder. :)

Gjest *La romantikken blomstre *
Skrevet

Hvis dere ikke er kjent i Bergen er kanskje ikke pasta-sentralen det beste stedet å gå fordi det er litt vanskelig å finne fram til.

Andre steder er:

Vin og Brød

Capello

Zupperia

Indian Palace.

Ja, det kan me jo og gjera. Blir deilig med ei helg, berre oss to :-)

Skrevet

Pasta Sentralen.

Koselig, lunt og kjempebillig mat.

Mary Poppins
Skrevet

Pasta Sentralen.

Koselig, lunt og kjempebillig mat.

Jeg var først ;)

Gjest Studentmamma
Skrevet

Andre steder er:

Vin og Brød

Capello

Zupperia

Indian Palace.

Ligger ikke Pasta Sentralen i nærheten av bystasjonen i retning fylkeskommunehuset? Det er iallefall malt et stort itallensk flagg på utsida av bygningen, så så vanskelig er det vel ikke å finne?

Mary Poppins
Skrevet

Ligger ikke Pasta Sentralen i nærheten av bystasjonen i retning fylkeskommunehuset? Det er iallefall malt et stort itallensk flagg på utsida av bygningen, så så vanskelig er det vel ikke å finne?

Jo det stemmer men jeg tror jeg hadde syntes det var vanskelig å finne hvis jeg ikke var kjent i Bergen i det hele tatt. Når det er sagt har jeg usedvanlig dårlig retningssans og finner aldri fram til noe som helst ;)

Skrevet

Kva mat er det dei selger der?

Skrevet

Jo det stemmer men jeg tror jeg hadde syntes det var vanskelig å finne hvis jeg ikke var kjent i Bergen i det hele tatt. Når det er sagt har jeg usedvanlig dårlig retningssans og finner aldri fram til noe som helst ;)

Hehe eg har og elendig retningssans. Der er mannan min mykje dyktigare ;-)

Mary Poppins
Skrevet

Kva mat er det dei selger der?

Pasta og pizza :)

Skrevet

Pasta og pizza :)

NaM NaM akkurat favoritten til oss begge egentlig hehe

Skrevet

Apropos billig i Bergen:

for en del år siden var min eks og jeg i Bergen og under en rusletur hadde vi sett at det fantes Dickens også i Bergen så da vi skulle ut og spise sammen med noen tilbød vi oss å spandere på dem, nettopp på Dickens. De så undrende på oss og lurte på om vi var sikre på det med de prisene Dickens hadde? Joda, det var vi! Da vi kom frem og studerte spisekartet på veggen utenfor oppdaget vi fort at Dickens i Bergen ikke var det samme som Dickens i Trondheim... :o)

Mary Poppins
Skrevet

Apropos billig i Bergen:

for en del år siden var min eks og jeg i Bergen og under en rusletur hadde vi sett at det fantes Dickens også i Bergen så da vi skulle ut og spise sammen med noen tilbød vi oss å spandere på dem, nettopp på Dickens. De så undrende på oss og lurte på om vi var sikre på det med de prisene Dickens hadde? Joda, det var vi! Da vi kom frem og studerte spisekartet på veggen utenfor oppdaget vi fort at Dickens i Bergen ikke var det samme som Dickens i Trondheim... :o)

Vi har Dickens der jeg er fra også og den Dickens er veldig forskjellig fra den her i Bergen. Jeg har aldri spist på noen av dem, men jeg vet at disse to eh..Dickensene.. har ganske så forskjellig rykte for å si det sånn :)

Skrevet

Pastasentralen, som flere foreslår er både rimelig og koselig.

Kinarestaurantene er også rimelige, men jeg synes maten er best på den rett over veien til fisketorget.

Midt i sentrum ligger også Peppes pizza og Dolly Dimple`s.

Bergen er en utrolig koselig by - synes jeg da :)

Skrevet

Vi har Dickens der jeg er fra også og den Dickens er veldig forskjellig fra den her i Bergen. Jeg har aldri spist på noen av dem, men jeg vet at disse to eh..Dickensene.. har ganske så forskjellig rykte for å si det sånn :)

Dickens i Bergen var i alle fall en fin og dyr restaurant. Dickens i Trondheim var omtrent som Peppes, men med mer variert meny.

Skrevet

Pastasentralen, som flere foreslår er både rimelig og koselig.

Kinarestaurantene er også rimelige, men jeg synes maten er best på den rett over veien til fisketorget.

Midt i sentrum ligger også Peppes pizza og Dolly Dimple`s.

Bergen er en utrolig koselig by - synes jeg da :)

Korleis skal eg klare å hugse navnet pastasentralen? hehe

Skrevet

Korleis skal eg klare å hugse navnet pastasentralen? hehe

Lagre det på mobilen:)

Gjest liede
Skrevet

På "Naboen" får man i alle fall mest for pengene. De har både svensk mat til godt under hunderlappen og gourmetretter til under 200. Koselig atmosfære og veldig god service.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...