Gjest studinius Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 jeg bare lurer på hva dere som har studert litt av hvert på universiteter rundt omkring har endt opp som, og hvilke fag dere tok? synes alle universitetsfag er så diffuse, men det er jo de som er interessante.... 0 Siter
Gjest nøffnøff Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 statsvitenskap, er nå rådgiver i en av verdens største organisasjoner. mye er diffust, mendet handler om å følge egne interesser samt kunne selge kunnskapene sine i et intervju. hva du gjør ved siden av studiene kan også bety veldig mye. 0 Siter
mumitrollet Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Vet ikke om jeg var "evighetsstudent", men hadde mange permisjoner i studietiden og brukte dermed lang tid. Nøkkelen var å skaffe seg relevant arbeidserfaring underveis, g å engasjere seg utonom studiene (studentpolitikk etc). Har i dag en bra jobb som rådgiver i en stor statsbedrift. 0 Siter
mumitrollet Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Vet ikke om jeg var "evighetsstudent", men hadde mange permisjoner i studietiden og brukte dermed lang tid. Nøkkelen var å skaffe seg relevant arbeidserfaring underveis, g å engasjere seg utonom studiene (studentpolitikk etc). Har i dag en bra jobb som rådgiver i en stor statsbedrift. Jeg har forresten hovedfag i historie. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.