Prozak Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Jeg oppfattet Prozaks innlegg som en spøk. Men kanskje det er en forhistorie jeg ikke kjenner til. Bra det, da :-) Gemini har så lang fartstid på internett at hun vet godt hva en smiley er. "............................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 *thumbs up* Du, "piraye" helt alvorlig - klarer du å svare saklig på et spørsmål for en gansk skyld? Hva er problemet ditt, egentlig? Først har du et langt prosjekt hvor du anklager meg for å si noe alle så/kan se at jeg aldri har sagt, hvorpå du forsøker å fremstille meg som usaklig når jeg påpeker akkurat det faktum. Og nå jatter du med en premenstruell gemini, som plutselig har fått det for seg at hun ikke skal tåle spøk fra meg lenger? Jeg er bare nyskjerrig? Ikke minst på om du faktisk har et svar? (Nei, jeg regner ikke med det :-) "..........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.