Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Kjærsten min hår fått noe utslett eller lignende ved ved inngangen til skjeden. Utslettet ligner litt på sjøanemoner, bare bittesmå. Det sitter i klynger og hun er noe plaget med kløe. Hun er relativt ofte plaget med soppinfeksjoner og urinveisinnfeksjon i tilleg, men dette utslettet har kommet nå nylig. Er det noe vi kan gjøre, for å unngå så mye underlivsplager, eller er det noen som bare er mer plaget? Og hva kan det nye utslettet være? Hun har hatt få seksualpartnere, og har ellers god helse!

Hilsen bekymret kjærste!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224584-kj%C3%B8nnsvorter/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Heisann!!

Ser du ikke har fått svar.. Vet ikke om jeg er mye til hjelp. Er selv plaget med mye urinveisinf. og har slitt med svie/kløe i underlivet. Hvis hun har Uvi ofte og får antibiotika for det så kan det "ødelegge" bakterifloraen i underlivet. Tror det er det som er skjedd med meg, og mange leger bare skriver ut nye resepter. Da anbefaler jeg at hun begynner å drikke tranebærsaft (smaker godt, kjøpes på helsekost) etter jeg begynte å drikke 1 glass av denne så har jeg ikke hatt Uvi (urinveisinf) Går også ann å ta tranebærkapsler i tillegg. 1 tabl hver dag. Ellers så bør en bruke mild såpe f.eks. Lactasyd og ikke spyle med dusjhode rett inn i... Har også hatt kjønnsvorter før, men er borte nå. Hvis hun ikke har fått det bort bør hun få lege til å skrive ut en krem - Aldara - veldi effektivt. Har ikke hatt tilbakefall. Er også i sjeldne tilfeller at dette skal klø. Det kan også hjelpe på om hun går i bomullstruser, ikke string, og unngår stramme bukser. Vet ikke hva mer jeg kan si. Håper det ordner seg!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224584-kj%C3%B8nnsvorter/#findComment-1738068
Del på andre sider

Heisann!!

Ser du ikke har fått svar.. Vet ikke om jeg er mye til hjelp. Er selv plaget med mye urinveisinf. og har slitt med svie/kløe i underlivet. Hvis hun har Uvi ofte og får antibiotika for det så kan det "ødelegge" bakterifloraen i underlivet. Tror det er det som er skjedd med meg, og mange leger bare skriver ut nye resepter. Da anbefaler jeg at hun begynner å drikke tranebærsaft (smaker godt, kjøpes på helsekost) etter jeg begynte å drikke 1 glass av denne så har jeg ikke hatt Uvi (urinveisinf) Går også ann å ta tranebærkapsler i tillegg. 1 tabl hver dag. Ellers så bør en bruke mild såpe f.eks. Lactasyd og ikke spyle med dusjhode rett inn i... Har også hatt kjønnsvorter før, men er borte nå. Hvis hun ikke har fått det bort bør hun få lege til å skrive ut en krem - Aldara - veldi effektivt. Har ikke hatt tilbakefall. Er også i sjeldne tilfeller at dette skal klø. Det kan også hjelpe på om hun går i bomullstruser, ikke string, og unngår stramme bukser. Vet ikke hva mer jeg kan si. Håper det ordner seg!!!

Man skal ikke bruke Lactacyd dersom man har lett for å få urinveisinfeksjon. Ikke spør meg hvorfor men jeg har i hvert fall fått beskjed om det og jeg har ikke spurt hvorfor.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224584-kj%C3%B8nnsvorter/#findComment-1738077
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...