Gå til innhold

Mer brunt blod...ringe føden?

Anbefalte innlegg

Gjest Dolly26

På søndag(natt til søndag)våknet jeg til et truseinnlegg fullt av brunt blod.Kom noen dråper utover dagen,men i dag har det også kommet et fullt truseinnlegg med brunt blod,og det kommer fortsatt litt..

Har ikke vondt noe sted..

(foruten bihulebet.)

Skal jeg ringe føden??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224595-mer-brunt-blodringe-f%C3%B8den/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dolly26

Hvis du ikke allerede har gjort det:Ja, jeg synes du skal ringe føden å høre. Bedre med en telefon for mye enn en for lite.

Nei,jeg har ikke gjort det,for sist gang(søndag morgen)fikk jeg beskjed om å se det an,og det har jeg gjort nå også,og nå har det ikke kommet mer enn et par dråper siden i ettermiddag.Har gitt seg helt nå,som jeg kan se.

Baby`n sparker og er aktiv også..

Annonse

Nei,jeg har ikke gjort det,for sist gang(søndag morgen)fikk jeg beskjed om å se det an,og det har jeg gjort nå også,og nå har det ikke kommet mer enn et par dråper siden i ettermiddag.Har gitt seg helt nå,som jeg kan se.

Baby`n sparker og er aktiv også..

Det aller viktigste er at babyen er like aktiv. Det sies at en fødsel starter med en liten blødning, så det blir spennende å se hva som skjer med deg fremover!!!!

Gjest Dolly26

Det aller viktigste er at babyen er like aktiv. Det sies at en fødsel starter med en liten blødning, så det blir spennende å se hva som skjer med deg fremover!!!!

Ringte føden i dag tidlig,og det var ingen fare så lenge babyen er aktiv og ingen rier..

Her mangler bare riene,men synes babyen har mer aktiv de siste 2 dagene..

Her er det bare å vente å se..

Herregud,må si at jeg nesten begynner å grue meg litt til fødselen,men jeg vet jo at jeg har gjort det to ganger før og at vi har overlevd alle man..

Spennende blir det i hvertfall:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...