Gå til innhold

Å rense en hvit skinn veske-er det mulig?

Anbefalte innlegg

Lips1365380508
Skrevet

Eller ikke mulig?

Den har visst ligget oppå en annen veske, som er svart, og sannsynligvis har den svarte vært litt bløt, slik at den hvite vesken har fått noen svarte"linjer" ol. på den ene siden. Er det HELT umulig å vaske det vekk?

Lips1365380508
Skrevet

Hvit skokrem?

Hmm. Man smøre vel med det, men den renser ikke. Kan jo prøve da;) Kan bli finere enn det er nå.

Skrevet

Hmm. Man smøre vel med det, men den renser ikke. Kan jo prøve da;) Kan bli finere enn det er nå.

Jeg har brukt hvit skokrem.. en annen gang brukte jeg hvit neglelakk, men det var på en blank skinnveske.

Lips1365380508
Skrevet

Jeg har brukt hvit skokrem.. en annen gang brukte jeg hvit neglelakk, men det var på en blank skinnveske.

Nja, neglelakk har jeg prøvd på hvite skinn-sko,men det ble ikke fint...Men skal prøve skokrem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...