org Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 I går laget jeg meg noe godt. Pitabrød med skinke og ost, varmet i mikroen og så hadde jeg nedi masse hvitløksmajones. Nydelig! Men det var ikke særlig nydelig å våkne i morrest, med DEN ånden. Tror jeg kunne drept en hest... Hvordan får man tatt bort sånn ånde? Pusse tennene hjalp litt. Likeså å spise litt (ikke mer hvitløksmajones, da). Men likevel stanket jeg nok hele dagen i dag. Begynte forresten på ny jobb i dag. Snakk om godt førsteinntrykk, du! Gode råd tas gjerne imot! 0 Siter
Gjest kjerringråd Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 er det ikke persille som tar litt av hvitløksånden da ? 0 Siter
Gjest GTM Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Det skal visst hjelpe å spise en sitronbåt. Har aldri testet det selv, så si ifra hvis du prøver og det faktisk virker. 0 Siter
Moraki Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Det skal visst hjelpe å spise en sitronbåt. Har aldri testet det selv, så si ifra hvis du prøver og det faktisk virker. Sitron funker meget dårlig på meg i allefall.. 0 Siter
mrxx Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Det var nok et sjakktrekk så lenge du begynte i ny jobb. Du er nok kjent som (hvitløks)ånden som går:-) 0 Siter
javelda1365380927 Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 tygg tørket fennikkel! Innvandrerbutikker selger "fennikel-gotteri". Jeg har fått det servert etter maten på flere asiatiske resturanter. Det smaker godt, og det hjelper på "ånden" synes jeg. 0 Siter
Gjest GTM Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Sitron funker meget dårlig på meg i allefall.. Søren! Beklager dårlig råd. Da er det bare å sette igang knaskingen av kruspersille da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.