Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går laget jeg meg noe godt. Pitabrød med skinke og ost, varmet i mikroen og så hadde jeg nedi masse hvitløksmajones. Nydelig!

Men det var ikke særlig nydelig å våkne i morrest, med DEN ånden. Tror jeg kunne drept en hest...

Hvordan får man tatt bort sånn ånde? Pusse tennene hjalp litt. Likeså å spise litt (ikke mer hvitløksmajones, da).

Men likevel stanket jeg nok hele dagen i dag. Begynte forresten på ny jobb i dag. Snakk om godt førsteinntrykk, du!

Gode råd tas gjerne imot!

Gjest kjerringråd
Skrevet

er det ikke persille som tar litt av hvitløksånden da ?

Skrevet

Det skal visst hjelpe å spise en sitronbåt. Har aldri testet det selv, så si ifra hvis du prøver og det faktisk virker.

Skrevet

Det skal visst hjelpe å spise en sitronbåt. Har aldri testet det selv, så si ifra hvis du prøver og det faktisk virker.

Sitron funker meget dårlig på meg i allefall..

Skrevet

Det var nok et sjakktrekk så lenge du begynte i ny jobb.

Du er nok kjent som (hvitløks)ånden som går:-)

javelda1365380927
Skrevet

tygg tørket fennikkel!

Innvandrerbutikker selger "fennikel-gotteri". Jeg har fått det servert etter maten på flere asiatiske resturanter. Det smaker godt, og

det hjelper på "ånden" synes jeg.

Skrevet

Sitron funker meget dårlig på meg i allefall..

Søren! Beklager dårlig råd. Da er det bare å sette igang knaskingen av kruspersille da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...