Gå til innhold

Nesten fødeklar, men må vite noe!?

Anbefalte innlegg

Gjest potonki -

Nå er jeg nesten ferdig med hele mitt første svangerskap. Det jeg vil vite er om det er normalt å ikke ha noen komplikasjoner i det hele tatt under hele svangerskapet. Det gjør meg litt urolig fordi jeg tenker at kanskje barnet mitt er sykt(downsyndrom), da jeg aldri har vært syk, ikke forkjølet engang.

Takker på forhånd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22460-nesten-f%C3%B8deklar-men-m%C3%A5-vite-noe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mortilfire

Var ikke en gang kvalm en eneste dag! Allikevel kom en frisk liten propell ut.

Og den første veen var som en

murring (spist for mange druer?), så tro ikke på alle skrekkhistorier heller.

Nyt livet, våren og solen !!

Klem fra meg og lykke til!

Trine Endsjø, jordmor

Ja, det er faktisk helt normalt å gå gjennom et svangerskap uten komplikasjoner. Det er overhodet ingen grunn til å anta at noe skulle være galt med barnet ditt utifra det du forteller om et greit svangerskap. Har forøvrig aldri hørt om noen teori knyttet til Down syndrom og ukompliserte svangerskap. Lykke til med forestående fødsel.

januarmamma

Nyt det!

Jeg var heller ikke syk en dag! Ikke kvalm, ikke forkjølet, ingenting... og ut spratt en stor, fin, frisk gutt!

Jobbet i barnehage helt fram til jeg gikk ut i permisjon og fødte 4 dager senere, altså tre uker før tiden.

Før jeg ble gravid slet jeg litt med urinveisinfeksjoner, bihulebetennelser m.m men under graviditeten var jeg som sagt frisk som en fisk! Det var en deilig tid!

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...