ingoen Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Har et spørsmål som jeg lurer veldig på, håper noen kan hjelpe. En veninne av meg har prøvd aktivt å bli gravid i 1 1/2 år. Hun har nå fått vite at hun har litt unormale hormonverdier. FSH ligger på 13.1 (normalt = 2,8 - 11,3 ) Østradiol er 72 (normalt= 80 - 790). Hun har selv lest seg frem til at sjansene hennes for å bli gravid er minimale. Stemmer dette ? Hun er knust og fortvilet, har ikke time hos legen før om 1 mnd. Vet noen hva disse nivåene betyr og hva det vil medføre? Dama er 20 år. Blir svært takknemlig for svar. 0 Siter
Gjest jp86 Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 jeg føler virkelig med din venninne. ønsker lykke til;-) 0 Siter
rosi Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Hei! På snartgravid.com står det en del om fertiliteshormoner og verdier ets. Prøver meg med en link jeg: http://www.snartgravid.com/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=58 Ønsk henne lykke til! Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.