Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest preventiv

Jeg har tidligere gått på p-piller, men satte for ca. to måneder siden en p-sprøyte i håp om at jeg ville bli mer fornøyd med å bruke det. Nå lurer jeg på å gå over på piller igjen, men har ikke peiling på når jeg skal ta første pille i så fall. Siden jeg satte sprøyta, har blødninger kommet og gått, og det er umulig å si hvor jeg er i syklusen. Jeg lurer altså på hvordan/når jeg skal gå over på p-piller.

Jeg har dessuten et brett liggende fra før jeg satte sprøyta, hvor den første pilla mangler (Trionetta, 28 piller). Kan jeg bruke dette brettet og være sikker likevel, eller må jeg kaste det og begynne på et helt nytt et?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22463-p-spr%C3%B8yte-til-p-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest monamona

Jeg fikk beskjed om å begynne på pillen den dagen jeg egentlig skulle ta ny p-sprøyte.

Du må kaste det brettet som du har begynt på (eller spare det som et reservebrett, hvis du mister en pille i vasken, skal utsette mensen etc etc). Pillene virker ikke som de skal hvis du ikke får tatt den første pillen først.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...