Gå til innhold

Ville du betale?

Anbefalte innlegg

Gjest wexter
Skrevet

En kollega av en venn av meg tar avisa med på arbeid hver dag. Det blir til at de andre blar i den.

Her en dag kom aviseieren på jobb med abonnements-regningen. Han mener de andre bør dele regningen med han siden han har den med og de andre leser.

Jeg mener han frivillig tar den med, og at han da er kjip om andre ikke får bla i den.

Hva mener dere andre? Kompisen min har forresten ingen planer om å betale, men et par andre vurderer det.

Gjest M.Angelica
Skrevet

*LOL*

Han bør lære seg å gjemme avisa si bedre ;o)

For en skrue...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, jeg mener denne fyren overhodet ikke eier skam i livet. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe, jeg mener denne fyren overhodet ikke eier skam i livet. :)

Han høres ut som en sunnmøring! :P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han høres ut som en sunnmøring! :P

Det høres også ut som en kompis av meg...

Mrs. Wallace
Skrevet

Han med panten, som jeg kjenner en av også?

Mrs. Wallace
Skrevet

Selvsagt kan han ikke kreve at de andre spleiser med ham.

Da måtte de i så fall ønsket å abonnere samme, avisa måtte ha blitt levert på jobben - og han ville ikke hatt noen førsterett på den. En helt annen greie, med andre ord.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Eller som hybelverten til en venninne av meg.

Hun fikk regning i posten av han, pga nedsatt livskvalitet da hun ikke hadde reist hjem i helgene.

Hun leide en leil. som lå i samme hus som hybelverten.

Mary Poppins
Skrevet

Haha for en tulling!!

Herregud noen folk er så gjerrige at det er helt flaut!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han med panten, som jeg kjenner en av også?

Det sa seg vel selv. :)

Skrevet

Han har sikkert glede av å ta med avisen sin på jobben hver dag, men han burde forte seg å gjemme den i sekken/veska si så snart han har lest den.

Selvsagt er mannen helt på tyttebærtur! (Der fikk jeg meg en god latter, gitt.)

Skrevet

Så lenge han frivillig tar avisa med på jobb og lar den ligge så andre kan lese den, så skal han alene betale abonnementet.

Skrevet

Jeg hadde trodd det var en spøk. Selvfølgelig skal ikke de andre betale med mindre de er enige om det. Da får han enten la være å ta med seg avisa på jobb eller han får la være å låne den bort.

Evt. avtale dette _før_ regningen skal betales og ikke bare komme og slenge den i bordet og forlange.

Skrevet

Nei, du, jeg hadde ikke betalt.

Og jeg hadde sikkert ikke giddet å bladd i avisa hans etterpå.

Skrevet

Det burde han selvfølgelig ha avklart på forhånd. Nå opptrer han som en gjerrig gnier.

Rent prinsipielt så hadde jeg ikke vært med på å betale.

Men om han hadde spurt om de andre ville være med å spleise fremover, så hadde det vært i orden.

Skrevet

Da ville jeg nok bare bedt han om å la avisa bli hjemme. ;)

Skrevet

Jeg slutter aldri å undres over hvor jævla gnien det er mulig å bli. Dette er en type folk som sikkert også bruker dasspapiret på begge sider.

mariaflyfly
Skrevet

Noen ganger er jeg høyest imponert over hvor kjipe folk kan bli.

Skrevet

Himmel!

Det er da han som abonerer på avisa. Hvis han er så gnien får han la avisa ligge i sekken da. Godt han ikke er lege da. hadde vel bedt pasientene betale for å leseSe & Hør på venteværelset? ;o)

Man spør hvertfall alltid først!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...