Gjest Ulvinnen Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 "VIP mener du vel :-)" På min skjerm er jeg helt sikker på at det stod VIP! Helt sikkert! (Det er tydeligvis noe feil med øynene mine idag :/ ) Han er selvskreven.. Eller var det jeg som var det? Jeg tror jeg har rett, at du ikke er helt frisk... Dere er nok selvskrevne på ONS-festival begge to :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Jeg tror jeg har rett, at du ikke er helt frisk... Dere er nok selvskrevne på ONS-festival begge to :-) Jeg skal lett få resten av dol-folket inn dit og. Det er der de hører hjemme 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Jeg skal lett få resten av dol-folket inn dit og. Det er der de hører hjemme Skikkelig dol-festival, ja :-) Da kan vi gjette på hvem som vil stille opp. 0 Siter
amber sun Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Det kan jeg rikelig forestille meg! De hyrer vel inn ShitDiddelyDo som foredragsholder? Det er klart. Han er selvskreven som foredragsholder ja. :-) hehe 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Det er klart. Han er selvskreven som foredragsholder ja. :-) hehe Det blir nok bra! Stiller du samme dag som Gyda og meg? Med tre nonner slipper vi nok inn gratis 0 Siter
Gjest stavangerfjord Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Du kan jo oppsøke Ole Klemetsen, kanskje du klarer å nocke ham. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Skikkelig dol-festival, ja :-) Da kan vi gjette på hvem som vil stille opp. Klostergjengen er vel selvskreven 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Klostergjengen er vel selvskreven Ja, med prest, biskop og kirketjener 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Ja, med prest, biskop og kirketjener Må si jeg ser fram til årets ONS 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Må si jeg ser fram til årets ONS :-D 0 Siter
amber sun Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Det blir nok bra! Stiller du samme dag som Gyda og meg? Med tre nonner slipper vi nok inn gratis Det gjør jeg. ;-) Det er fri adgang for nonner. Husk nonnevin! *s* 0 Siter
amber sun Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Det har du rett i! Jeg booker meg på samtidig, da må vi vel få nonne-rabatt? Nonnerabatt på ONS-festivalen ja. Vi melder oss på samme dag, så slipper vi inn. 5 for 3. ;-P 0 Siter
Gyda Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Nonnerabatt på ONS-festivalen ja. Vi melder oss på samme dag, så slipper vi inn. 5 for 3. ;-P Jepp! Da er det i boks. Så får vi bare få ShitDiddelyDo til å finpusse manus. (Jeg må bare si at jeg ser fram til dette - og om det blir live-demo.) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Det gjør jeg. ;-) Det er fri adgang for nonner. Husk nonnevin! *s* Nonnevin? Aha, du tenker på Blue Nun? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Jepp! Da er det i boks. Så får vi bare få ShitDiddelyDo til å finpusse manus. (Jeg må bare si at jeg ser fram til dette - og om det blir live-demo.) "og om det blir live-demo" Det må det da bli? Om ikke SDD hadde tenkt på det fra før, så er han tipset nå ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Nonnevin? Aha, du tenker på Blue Nun? Jepp. Drakk den sist fredag ser du, og da tenkte jeg på klosteret vårt. ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Jepp. Drakk den sist fredag ser du, og da tenkte jeg på klosteret vårt. ;-) I klosteret vårt er det mye god vin, ja :-) Jeg kunne godt tenkt meg et oppholdet på Spaet vårt der, helst oppvartet av en biskop eller noe. Blir du med? Jeg deler selvsagt med deg, så kan vi kombinere det med en skikkelig jenteprat også! 0 Siter
amber sun Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 I klosteret vårt er det mye god vin, ja :-) Jeg kunne godt tenkt meg et oppholdet på Spaet vårt der, helst oppvartet av en biskop eller noe. Blir du med? Jeg deler selvsagt med deg, så kan vi kombinere det med en skikkelig jenteprat også! Jeg er med på alt jeg, hehe. Spaopphold inkludert oppvartning av biskopen sier du? Sier ikke nei til det. :-) Da blir det jenteprat på oss ganske snart. *s* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Jeg er med på alt jeg, hehe. Spaopphold inkludert oppvartning av biskopen sier du? Sier ikke nei til det. :-) Da blir det jenteprat på oss ganske snart. *s* Toppers! Jeg gleder meg veldig :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.