dinosaurdamen Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Kan noen anbefale feriested på Mallorca som passer for to voksne og to barn på 6 og 11 år? 0 Siter
amerikafareren Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Jeg var på Mallorca for noen år siden med to 17-åringer og en 12-åring. Skal prøve å huske hva stedet heter, men kommer ikke på det i øyeblikket. Husker et annet sted vi kjørte til hvor venner av meg har bodd med barn. Alle stedene er fine, og Mallorca kan anbefales på det høyeste for slik familieferie for avslapning;) 0 Siter
Lucretia Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Vi var ofte på Alcudia da jeg var liten, og det var kjempegøy husker jeg. Var med i miniklubben da jeg var ganske liten, og club 13 da jeg var litt større (Reiste med Ving). Søstera mi var der for et par år siden igjen, med dattera si, og hun sa det var akkurat som før Vi dro dit 4 ganger, så må jo være en grunn til at vi dro igjen og igjen. Samme hotell også, forresten, 3 ganger. (den 4. gangen nabohotellet) En kelner på det ene stedet kjente oss igjen hvert år 0 Siter
amerikafareren Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Vi var ofte på Alcudia da jeg var liten, og det var kjempegøy husker jeg. Var med i miniklubben da jeg var ganske liten, og club 13 da jeg var litt større (Reiste med Ving). Søstera mi var der for et par år siden igjen, med dattera si, og hun sa det var akkurat som før Vi dro dit 4 ganger, så må jo være en grunn til at vi dro igjen og igjen. Samme hotell også, forresten, 3 ganger. (den 4. gangen nabohotellet) En kelner på det ene stedet kjente oss igjen hvert år Alcudia er stedet vi beøkte hvor vennene våre hadde bodd;) Nå må jeg snart huske hva det stedet hvor vi var heter. 0 Siter
Gyda Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Vi var to voksne og to barn (6 og 11) på Alcudia i fjor. Vi reiste med Saga og bodde på Dunas Park. Anlegget var veldig bra, flotte bassenger og 0 m til stranda (som det heter i katalogen). Barna stoorkoste seg seg og traff fort venner. Og når barna har det bra, har mor det bra - og når mor har det bra, har far det bra. ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Vi var på Sunwing Resort Cala Bona i fjor sommer. Det var kjempeflott for oss. Vi reiste mor og far og to jenter på 4,5 og 5,5 år. Det var mange med barn i "din" akder også. 0 Siter
serendipity Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Styr unna Palma Nova og Magaluf. Ellers er de andre stedene godt egnet for barnefamilier. Noen _litt_roligere enn andre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.