Gå til innhold

Mallorca?

Anbefalte innlegg

dinosaurdamen
Skrevet

Kan noen anbefale feriested på Mallorca som passer for to voksne og to barn på 6 og 11 år?

amerikafareren
Skrevet

Jeg var på Mallorca for noen år siden med to 17-åringer og en 12-åring. Skal prøve å huske hva stedet heter, men kommer ikke på det i øyeblikket. Husker et annet sted vi kjørte til hvor venner av meg har bodd med barn. Alle stedene er fine, og Mallorca kan anbefales på det høyeste for slik familieferie for avslapning;)

Skrevet

Vi var ofte på Alcudia da jeg var liten, og det var kjempegøy husker jeg. Var med i miniklubben da jeg var ganske liten, og club 13 da jeg var litt større (Reiste med Ving). Søstera mi var der for et par år siden igjen, med dattera si, og hun sa det var akkurat som før :)

Vi dro dit 4 ganger, så må jo være en grunn til at vi dro igjen og igjen. Samme hotell også, forresten, 3 ganger. (den 4. gangen nabohotellet) En kelner på det ene stedet kjente oss igjen hvert år :)

amerikafareren
Skrevet

Vi var ofte på Alcudia da jeg var liten, og det var kjempegøy husker jeg. Var med i miniklubben da jeg var ganske liten, og club 13 da jeg var litt større (Reiste med Ving). Søstera mi var der for et par år siden igjen, med dattera si, og hun sa det var akkurat som før :)

Vi dro dit 4 ganger, så må jo være en grunn til at vi dro igjen og igjen. Samme hotell også, forresten, 3 ganger. (den 4. gangen nabohotellet) En kelner på det ene stedet kjente oss igjen hvert år :)

Alcudia er stedet vi beøkte hvor vennene våre hadde bodd;) Nå må jeg snart huske hva det stedet hvor vi var heter.

Skrevet

Vi var to voksne og to barn (6 og 11) på Alcudia i fjor.

Vi reiste med Saga og bodde på Dunas Park. Anlegget var veldig bra, flotte bassenger og 0 m til stranda (som det heter i katalogen). Barna stoorkoste seg seg og traff fort venner. Og når barna har det bra, har mor det bra - og når mor har det bra, har far det bra. :o)

Skrevet

Vi var på Sunwing Resort Cala Bona i fjor sommer. Det var kjempeflott for oss. Vi reiste mor og far og to jenter på 4,5 og 5,5 år. Det var mange med barn i "din" akder også.

serendipity
Skrevet

Styr unna Palma Nova og Magaluf. Ellers er de andre stedene godt egnet for barnefamilier. Noen _litt_roligere enn andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...