Gå til innhold

Hvor fort sykler man?

Anbefalte innlegg

Gjest sykleguri
Skrevet

Hehe, mulig teit spørsmål, men jeg har fått sommerjobb ca 1 mil unna der jeg bor. Har ambisjoner om å komme meg i bedre form, og tenkte at jeg skulle ta sykkelen i bruk.

Er i normal form (ikke trent på en stund, men normal slank og i vanlig, daglig aktivitet) og ruten jeg skal sykle er mest bortover/slak oppover (til jobb - nedover hjem). Hvor lang tid ca vil min lille trimtur ca ta..?

Skrevet

Jeg bruker litt over 1 time på 2 mil, så jeg vil anta at du bruker ca. 30 min. på 1 mil, kanskje litt over 30 min.

Skrevet

Jeg bruker 1.20 på 28 km, litt mer de første gangene, så jeg ville også tippet en halvtime.

Men det kommer en god del an på veien - om det er mye opp og ned av sykkelen, venting på at det skal bli klart/grønt lys osv, eller om det bare er å tråkke på.

Skrevet

Til jobb: ca. 35-40 minutter i begynnelsen.

Hjem: 25-30 min, dersom det er såpass med nedoverbakke at du får mer fart av det.

Gjest batteri
Skrevet

Jeg bruker litt over 1 time på 2 mil, så jeg vil anta at du bruker ca. 30 min. på 1 mil, kanskje litt over 30 min.

jeg bruker en halvtime på 7-8 km, men er 1-2 ganske tunge oppover bakker begge veiene..

Mrs. Wallace
Skrevet

En drøy halvtime til jobb, en snau halvtime hjem igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...