Gå til innhold

Kattevern i media

Gjest Katten er et ørkendyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

En bra side, men mye nyttig informasjon som burde bankes inn i hodet til idiotene som lar sine ukastrerte katter gå fritt.

".........................................."

Skrevet

En bra side, men mye nyttig informasjon som burde bankes inn i hodet til idiotene som lar sine ukastrerte katter gå fritt.

".........................................."

Dess mer kattevern dess bedre.

(dess mer dyrevern generelt dess bedre).

Jeg begriper bare ikke at det er så mange folk som har så lite peil på hvordan en katt klarer seg!

*rister på hodet og ser på mine 2 innepuser*

Som nettopp er innepuser fordi jeg er så redd for at de skal forsvinne for meg og gå en ukjent og guffen fremtid i møte ute.

Skrevet

Jeg begriper bare ikke at det er så mange folk som har så lite peil på hvordan en katt klarer seg!

Som nettopp er innepuser fordi jeg er så redd for at de skal forsvinne for meg og gå en ukjent og guffen fremtid i møte ute.

Innekatter er helt greit, hvis de er riktig type og man klarer å gi dem en god tilværelse. Selv synes jeg det er greit hvis jeg bor slik at de kan gå ute. At det hender at en og annen katt kommer bort e.l. er en risiko jeg tar. Jeg hadde en som forsvant sist sommer.

"..........................................."

Skrevet

Innekatter er helt greit, hvis de er riktig type og man klarer å gi dem en god tilværelse. Selv synes jeg det er greit hvis jeg bor slik at de kan gå ute. At det hender at en og annen katt kommer bort e.l. er en risiko jeg tar. Jeg hadde en som forsvant sist sommer.

"..........................................."

At de forsvinner, kan jeg ikke takle. Da ville jeg aldri fått fred og tenkt hele tiden på hvordan de hadde det, om de var død eller om de led nød.

Jeg har 2 stk og de klarer seg helt utmerket, sunne og friske.

De leker med hverandre og holder seg aktive ettersom jeg har lagt til rette for leker og kattemøbler.

Hadde en katt som var ute før, han kom inn hver natt da og var veldig hjemmekjær. Han forsvant aldri og døde av naturlige årsaker da.

Men kjenner altfor mange katter som har forsvunnet og jeg tar ikke sjansen med mine.

Skrevet

"Som nettopp er innepuser fordi jeg er så redd for at de skal forsvinne for meg og gå en ukjent og guffen fremtid i møte ute."

Hvis bare alle kunne holde kattene inne.

bugge -jenta
Skrevet

At de forsvinner, kan jeg ikke takle. Da ville jeg aldri fått fred og tenkt hele tiden på hvordan de hadde det, om de var død eller om de led nød.

Jeg har 2 stk og de klarer seg helt utmerket, sunne og friske.

De leker med hverandre og holder seg aktive ettersom jeg har lagt til rette for leker og kattemøbler.

Hadde en katt som var ute før, han kom inn hver natt da og var veldig hjemmekjær. Han forsvant aldri og døde av naturlige årsaker da.

Men kjenner altfor mange katter som har forsvunnet og jeg tar ikke sjansen med mine.

Jeg innser at jeg er på en annen planet når det gjelder dyrehold enn mange her på Dol. Interessant.Men nok om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...