Gå til innhold

Frustrerte fruer og mobillyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forventer ikke et eneste svar på dette, fordi det er et håpløst spørsmål. Men jeg MÅ bare spørre, fordi jeg langsomt blir sprø...

I den episoden av Frustrerte Fruer der en privatdetektiv er på sporet av Kaleb og prøver å få ham med seg, faller han jo ned trappen og dør. Mens mor og bror sitter og diskuterer ham ringer mobiltelefonen hans, der ringetonen er et ekstremt kjent tema fra en eller annen film. Men HVILKEN!?!

Litt sånn James Bond-aktig tema, liksom...

Noen som skjønner hva jeg mener?

Skrevet

Skjønner hva du mener. Husker jeg husket melodien - men nå husker jeg selvfølgelig ikke hva det var.

Håper du får svar fra noen som har litt bedre hukommelse enn meg.

Skrevet

Skjønner hva du mener. Husker jeg husket melodien - men nå husker jeg selvfølgelig ikke hva det var.

Håper du får svar fra noen som har litt bedre hukommelse enn meg.

Vi har fått inn et hett tips nå, etter synging på telefonen til kjente og ukjente. Kan det være fra Blues Brothers?

Skrevet

Mysteriet oppklart.

Main theme from Blues Brothers.

Tusen takk!

Skrevet

Vi har fått inn et hett tips nå, etter synging på telefonen til kjente og ukjente. Kan det være fra Blues Brothers?

Aner ikke. Klarer ikke å høre melodien i hodet en gang jeg nå. Bare husker at jeg tenkte jeg kjente melodien når jeg så "fruene".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...