Albertine Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Jeg forventer ikke et eneste svar på dette, fordi det er et håpløst spørsmål. Men jeg MÅ bare spørre, fordi jeg langsomt blir sprø... I den episoden av Frustrerte Fruer der en privatdetektiv er på sporet av Kaleb og prøver å få ham med seg, faller han jo ned trappen og dør. Mens mor og bror sitter og diskuterer ham ringer mobiltelefonen hans, der ringetonen er et ekstremt kjent tema fra en eller annen film. Men HVILKEN!?! Litt sånn James Bond-aktig tema, liksom... Noen som skjønner hva jeg mener? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Skjønner hva du mener. Husker jeg husket melodien - men nå husker jeg selvfølgelig ikke hva det var. Håper du får svar fra noen som har litt bedre hukommelse enn meg. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Kanskje du finner noe på den offisielle hjemmesiden: http://abc.go.com/primetime/desperate/ Du kan spørre på forumet der? (Message Boards øverst på menyen) Her er det sikkert noen som vet. Ringetoner: http://abcmobile.proteus.com/ShowCategory.do;jsessionid=269E12669964B4F514D80EF41893E7F3.abcecms-sandiego?catid=93 Lykke til! 0 Siter
Albertine Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 Skjønner hva du mener. Husker jeg husket melodien - men nå husker jeg selvfølgelig ikke hva det var. Håper du får svar fra noen som har litt bedre hukommelse enn meg. Vi har fått inn et hett tips nå, etter synging på telefonen til kjente og ukjente. Kan det være fra Blues Brothers? 0 Siter
Albertine Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 Mysteriet oppklart. Main theme from Blues Brothers. Tusen takk! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Vi har fått inn et hett tips nå, etter synging på telefonen til kjente og ukjente. Kan det være fra Blues Brothers? Aner ikke. Klarer ikke å høre melodien i hodet en gang jeg nå. Bare husker at jeg tenkte jeg kjente melodien når jeg så "fruene". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.