Gå til innhold

forholdet sprekker snart

Anbefalte innlegg

ikkehypokonder

Jeg og min samboer har vært sammen i over 4 år. Vi har hatt et greit forhold, og egentlig småkranglet hele tiden.

Vi kan ikke kommunisere med hverandre i det hele tatt. Han sier han irriterer seg over alt jeg gjør (om det så bare er småting og selv om jeg smiler og er blid). Jeg har null sexlyst, og jeg får ikke noe mer sexlyst av at han irriterer seg over meg. Forholdet/kommunikasjonen mellom oss er mye verre enn det jeg beskriver her.

Kan du anbefale en samlivsterapaut eller en sexolog i Bodø???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224664-forholdet-sprekker-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest umm jaja

Jeg og min samboer har dere som dere to. Er gifte da, men har hatt det i flere år sånn og helt siden vi møttes.

Vi er sta begge to og krangler noen ganger i uken faktisk.

Har også problemer med å kommunisere, men vi klarer oss.

VI er flinke til rydde opp i kranglene og gjør det vi kan for å ta hensyn.

Vi passer egentlig ikke sammen, men vi elsker hverandre og derfor holder vi ut.

Hvis dere vil fortsette, så må dere bare prate endel og ta hensyn til den andre om problemene.

Men det kan sikkert være lurt med en rådgiver.

Selv prøver vi å klare oss uten det foreløpig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...