Gå til innhold

Dobbeltvondt

Anbefalte innlegg

Gjest Rygg i dag
Skrevet

Jeg har ofte trøbbel med ryggen, kink og muskelknuter. Det er vondt nok. Men i tillegg får jeg også nesten alltid vondt i magen også, blir oppblåst og knipete!

Jeg har tenkt at smertefølelsen "smitter over" på min temmelig sensitive mage, men mannen min bare blåser av det...

:(

Noen andre som får vomdt i magen når de har kink i ryggen?

Clue1365380406
Skrevet

Tror du har rett, for kroppens funksjoner og reaksjoner henger sammen.

Når du har muskelknuter og vondt i ryggen, kan det tyde på langvarig stress. Ikke uvanlig at det også har innvirkning på magen.

Gjest pekka
Skrevet

Ifra ryggraden går det mange nervetråder til de forskjellige organer, så du tenker nok rett. Når nervene kommer i klem så vil det kunne "smitte" over ja. Mange tenker nok ikke sånn. Du går i terapi for ryggen?

Gjest Rygg i dag
Skrevet

Ifra ryggraden går det mange nervetråder til de forskjellige organer, så du tenker nok rett. Når nervene kommer i klem så vil det kunne "smitte" over ja. Mange tenker nok ikke sånn. Du går i terapi for ryggen?

Jeg skal inn til kiropraktikeren min om en halvtime, ja. Han bruker jeg til akutte ting. Ellers trener jeg mye ryggøvelser. Lang tid bak meg nå med masse stillesittende stressing, så det var "et ventet sammenbrudd".

Gjest pekka
Skrevet

Jeg skal inn til kiropraktikeren min om en halvtime, ja. Han bruker jeg til akutte ting. Ellers trener jeg mye ryggøvelser. Lang tid bak meg nå med masse stillesittende stressing, så det var "et ventet sammenbrudd".

Godt du får hjelp til ryggen, men nå må du også hjelpe deg selv med å stresse ned, ellers blir det ris til sin egen bak som man sier ;) God bedring!!

Gjest --extras
Skrevet

Jeg hadde det også sånn før. Mye vondt i ryggen, og i magen. Jeg gikk til fotsoneterapi, og der fikk jeg vite at det var magen som var problemet. Det er visse ting jeg er allergisk mot, og når jeg da fikk vondt i magen gikk det i ryggen også.

Etter noen behandlinger ble jeg fin. Kuttet ut ryggøvelser og alt, nå lever jeg helt normalt! Eneste er at jeg passer på å løfte riktig og ikke for tungt.

Vil anbefale deg å prøve fotsoneterapi, verdt et forsøk iallefall!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...