Gå til innhold

Svinesti og barnemishandling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har barnevernet vært, sier jeg bare!? Og skolen? Ungen kan da umulig ha vært "velstriglet" på skolen?

mariaflyfly
Skrevet

Hvor har barnevernet vært, sier jeg bare!? Og skolen? Ungen kan da umulig ha vært "velstriglet" på skolen?

Det tenkte jeg også. Det er helt forferdelig. :(

Skrevet

Korleis går det an at folk bur på denne måten???

Skrevet

Uff, dette var tragisk. Stakkars barn - stakkars mor og stakkars dyr!

Skrevet

Uff, dette var tragisk. Stakkars barn - stakkars mor og stakkars dyr!

Barnevernet har visst det, står det, men henlagt saken.

Men dere, barnevernet ringer i uke 10 og forteller "at mandag i uke 13 kommer vi på besøk!" Og hvem ville ikke da ha ryddet og vasket til den store gullmedaljen?

Hva er egentlig meninga med det? Hvorfor kan de ikke komme på uanmeldte besøk, så får de virkelig se hvordan familien har det rundt seg?! Dette er rett og slett opprørende.

Skrevet

Huff og huff. Helt utrolig at ikke barnevernet har oppdaget dette.

Skrevet

Huff og huff. Helt utrolig at ikke barnevernet har oppdaget dette.

Tja, er det merkelig? Barnevernet kommer jo på anmeldte besøk.

Skrevet

Tja, er det merkelig? Barnevernet kommer jo på anmeldte besøk.

Selv om de varslet at de skulle komme måtte det vel ta ukesvis å få dette rottereiret sånn noenlunde i orden?

Jeg synes det hele er rart, ja. Kan de i det hele tatt ha vært der? Det er vel det jeg egentlig sitter her og lurer på.

Skrevet

Selv om de varslet at de skulle komme måtte det vel ta ukesvis å få dette rottereiret sånn noenlunde i orden?

Jeg synes det hele er rart, ja. Kan de i det hele tatt ha vært der? Det er vel det jeg egentlig sitter her og lurer på.

Jo, du har rett i det. Stanken må da ha festet seg i alt inventar og møbler.

Uff & uff, stakkars (igjen)!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Men dere, barnevernet ringer i uke 10 og forteller "at mandag i uke 13 kommer vi på besøk!" Og hvem ville ikke da ha ryddet og vasket til den store gullmedaljen?

Hva er egentlig meninga med det? Hvorfor kan de ikke komme på uanmeldte besøk, så får de virkelig se hvordan familien har det rundt seg?! Dette er rett og slett opprørende.

Jeg skjønner ikke vitsen med de rutiene! Tipper det er mange som gjør det på den måten. Alt er "perfekt" når de først kommer på besøk!

Gjest lost cases
Skrevet

I følge min mor som er utdannet innenfor slikt så er visstnok de tilfellene de er på "jakt" etter ikke i stand til å få ting i orden til en bestemt dato uansett.

Skrevet

Begriper det liksom ikke.

At man kan "tåle" å lukte den fæle lukten, å kravle seg over avføring og annet dritt, ikke finne steder å sitte...

Nei jeg skjønner det jammen ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...