Gjest KinaKinaKina Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/03/29/462164.html 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Hvor har barnevernet vært, sier jeg bare!? Og skolen? Ungen kan da umulig ha vært "velstriglet" på skolen? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Hvor har barnevernet vært, sier jeg bare!? Og skolen? Ungen kan da umulig ha vært "velstriglet" på skolen? Det tenkte jeg også. Det er helt forferdelig. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Korleis går det an at folk bur på denne måten??? 0 Siter
org Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Uff, dette var tragisk. Stakkars barn - stakkars mor og stakkars dyr! 0 Siter
org Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Uff, dette var tragisk. Stakkars barn - stakkars mor og stakkars dyr! Barnevernet har visst det, står det, men henlagt saken. Men dere, barnevernet ringer i uke 10 og forteller "at mandag i uke 13 kommer vi på besøk!" Og hvem ville ikke da ha ryddet og vasket til den store gullmedaljen? Hva er egentlig meninga med det? Hvorfor kan de ikke komme på uanmeldte besøk, så får de virkelig se hvordan familien har det rundt seg?! Dette er rett og slett opprørende. 0 Siter
tonie Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Huff og huff. Helt utrolig at ikke barnevernet har oppdaget dette. 0 Siter
org Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Huff og huff. Helt utrolig at ikke barnevernet har oppdaget dette. Tja, er det merkelig? Barnevernet kommer jo på anmeldte besøk. 0 Siter
tonie Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Tja, er det merkelig? Barnevernet kommer jo på anmeldte besøk. Selv om de varslet at de skulle komme måtte det vel ta ukesvis å få dette rottereiret sånn noenlunde i orden? Jeg synes det hele er rart, ja. Kan de i det hele tatt ha vært der? Det er vel det jeg egentlig sitter her og lurer på. 0 Siter
org Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Selv om de varslet at de skulle komme måtte det vel ta ukesvis å få dette rottereiret sånn noenlunde i orden? Jeg synes det hele er rart, ja. Kan de i det hele tatt ha vært der? Det er vel det jeg egentlig sitter her og lurer på. Jo, du har rett i det. Stanken må da ha festet seg i alt inventar og møbler. Uff & uff, stakkars (igjen)! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Barnevernet har visst det, står det, men henlagt saken. Men dere, barnevernet ringer i uke 10 og forteller "at mandag i uke 13 kommer vi på besøk!" Og hvem ville ikke da ha ryddet og vasket til den store gullmedaljen? Hva er egentlig meninga med det? Hvorfor kan de ikke komme på uanmeldte besøk, så får de virkelig se hvordan familien har det rundt seg?! Dette er rett og slett opprørende. Jeg skjønner ikke vitsen med de rutiene! Tipper det er mange som gjør det på den måten. Alt er "perfekt" når de først kommer på besøk! 0 Siter
Gjest lost cases Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Barnevernet har visst det, står det, men henlagt saken. Men dere, barnevernet ringer i uke 10 og forteller "at mandag i uke 13 kommer vi på besøk!" Og hvem ville ikke da ha ryddet og vasket til den store gullmedaljen? Hva er egentlig meninga med det? Hvorfor kan de ikke komme på uanmeldte besøk, så får de virkelig se hvordan familien har det rundt seg?! Dette er rett og slett opprørende. I følge min mor som er utdannet innenfor slikt så er visstnok de tilfellene de er på "jakt" etter ikke i stand til å få ting i orden til en bestemt dato uansett. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Begriper det liksom ikke. At man kan "tåle" å lukte den fæle lukten, å kravle seg over avføring og annet dritt, ikke finne steder å sitte... Nei jeg skjønner det jammen ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.