Gjest spise eller la være? Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Kjøpte marsipankake på lørdag. Flott kake som var til dåp dagen etter. Sitter her med rester, hvor lenge er den egentlig spiselig?? 0 Siter
piluttanlei Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Spis idag , i morgen kan det være forseint ;-) 0 Siter
Speak Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Spiselig og god er to forskjellige ting. (Og også avhengig av hvem som uttaler seg) Bløtekake spiser ikke jeg dagen derpå, men marsipankake spiser jeg dagen etter, men ikke to dager etter. Da synes jeg kremen får er merkelig konsistens. Men spiselig er den sikkert i mange dager (også i dag.) 0 Siter
Gjest hørtes godt ut Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Du kan sikkert spise det i dag. 0 Siter
fresja Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Kjøpte kaker vet vi ikke akkurat når de er lagt. Jeg kaster resten av kaken når den ikke smaker godt lenger. Eller jeg ville frosset den f.eks. mandag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.