Gå til innhold

Bør vi drepe kristne som blir muslimer ?

Anbefalte innlegg

Gjest noksagten
Skrevet

Muslimene i Afganistan vil drepe mannen som konverterte fra islam til kristendommen.

Bør vi også drepe norske kristne som konverterer til islam? Det er jo en hel del av de...

...eller er vi ikke barbarer?

Skrevet

Jeg trodde ikke det fantes slike?

..joda, jeg vet at Trond Ali Lindstad og et par andre har konvertert, men dette er jo diktatursøkere som har konvertert fra kommunisme til islam...og det teller ikke.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det synes jeg vi bør.

Per i dag blir det vel kun drept et par dusin mennesker i Norge hvert år. Det er naturligvis alt for få.

Skrevet

Trenger kanskje ikke drepe dem akkurat..., det holder jo med å førdømme og se ned på dem som vi gjør med de andre muslimene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...