Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil heller skrive under på et opprop mot streik.

Forbanna streikene som kommer hvert lønnsoppgjør. *argh*

Skrevet

Jeg vil heller skrive under på et opprop mot streik.

Forbanna streikene som kommer hvert lønnsoppgjør. *argh*

Så lag en egen tråd om det da vel.

Om du ikke bryr deg om problemstillingen om at dovanene dine må bli registrert om du skulle trenge hjelp fra komunen en dag.

Skrevet

Så lag en egen tråd om det da vel.

Om du ikke bryr deg om problemstillingen om at dovanene dine må bli registrert om du skulle trenge hjelp fra komunen en dag.

så så, var ikke personlig ment. :-)

Er bare så oppgitt over at det må streikes hver jævla vår når lønnsoppgjøret kommer.

Gjest liede
Skrevet

Det der er jo ingen fremstilling, det er en veileder til kommunene?

De linkene du la ut var ikke akkurat fremstillinger det heller.

Skrevet

De linkene du la ut var ikke akkurat fremstillinger det heller.

Det var meninger - hva hadde du forventet?

Gjest liede
Skrevet

Det var meninger - hva hadde du forventet?

Jeg hadde forventet at sidene i alle fall med én setning nevnte formålet med dette registeret.

Den ene siden sammenlignet funksjonshemmede med jøder og andre folkegrupper som tradisjonelt har vært diskriminert. Det er i alle fall helt usaklig i og med at disse per definisjon ikke er behandlingstrengende.

Det er behov for effektivisering. Om dette registeret er en bra måte å gjøre det på er en annen sak. Men så useriøse opprop holder jeg meg unna.

Skrevet

Jeg hadde forventet at sidene i alle fall med én setning nevnte formålet med dette registeret.

Den ene siden sammenlignet funksjonshemmede med jøder og andre folkegrupper som tradisjonelt har vært diskriminert. Det er i alle fall helt usaklig i og med at disse per definisjon ikke er behandlingstrengende.

Det er behov for effektivisering. Om dette registeret er en bra måte å gjøre det på er en annen sak. Men så useriøse opprop holder jeg meg unna.

Det er jo ikke at man lager et datasysmten det reageres på, men formuleringen av spørsmålet, og en del av måten det gjøres på.

Jeg synes brevet fra NHF setter fingeren på de viktige punktene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...