Gå til innhold

Antall sexpartnere

Anbefalte innlegg

Gjest Surresurr
Skrevet

Jeg har nettopp blitt sammen med en gutt (jeg er 24 og han er 27). Han har spurt flere ganger om hvor mange sexpartnere jeg har hatt, men jeg har ikke lyst til å si det. Jeg synes at det er uvesentlig og jeg vil ikke vite hvor mange han har hatt heller. Jeg har hatt 7-8 og det er vel ganske vanlig, men vil ikke snakke om det for det er fortid og det har ikke noe å si nå. Er redd for at han kommer til å henge seg opp i det. Han blir sur når jeg ikke vil si det. Har han rett i det? Er det jeg som er rar som ikke vil fortelle om antall partnere?

Gjest albertt
Skrevet

Jeg husker ikke eksakt hvor mange jeg har hatt, men svarer alltid et jeg er møy (svenn/jomfru) når jeg blir spurt.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg synes ikke du er rar. Sånt må man få velge selv om man vil fortelle. =)

Gjest Elextra
Skrevet

Synes det virker umodent å spørre om dette, og synes ikke du behøver å svare.

Tror ikke det er sunt for noe forhold å vite alt om fortiden, det gir bare grobunn for spekulasjoner.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Synes ikke det er noe å spørre om, men forstår heller ikke hvorfor det skal være så farlig å svare hvis noen på død og liv peser om det.

Begge deler er like idiotisk.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg og samboeren min har aldri snakket om antall partnere.

Jeg bestemte meg på forhånd at jeg ikke hadde lyst til å bli for detaljert om dette.

Når dette kom opp svarte jeg bare med et smil: "Jeg har aldri hatt noen andre enn deg, kjære!"

Og så ler vi litt begge to (for det vet vi jo begge at ikke er sant).

Skrevet

Forteller du først hvor mange, vil han kanskje vite med hvem osv.. Da har dere det gående.

Vær deg selv, og vær trygg på dine avgjørelser. Er ikke han det, er det han sitt problem, og noe han må jobbe med!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Forteller du først hvor mange, vil han kanskje vite med hvem osv.. Da har dere det gående.

Vær deg selv, og vær trygg på dine avgjørelser. Er ikke han det, er det han sitt problem, og noe han må jobbe med!

I en situasjon hvor partneren etter å ha fått vite antallet begynner å mase om navn og adresse på vedkommende, tror jeg man skal være glad for å ha svart på spørsmålet.

Da kan man kvitte seg med psykoen først som sist.

Skrevet

I en situasjon hvor partneren etter å ha fått vite antallet begynner å mase om navn og adresse på vedkommende, tror jeg man skal være glad for å ha svart på spørsmålet.

Da kan man kvitte seg med psykoen først som sist.

he he

ok. Det var et godt argument for:) Aldri så galt at det ikke er godt for noe..

ShitDiddelyDo
Skrevet

he he

ok. Det var et godt argument for:) Aldri så galt at det ikke er godt for noe..

Hva skjedde her nå? Plutselig er halve tråden borte.

Skrevet

Var ikke meg.. Kanskje "hoppe i høyet" ble for sterk kost for Webis :)

Skrevet

Tror det var signaturen til: "Du er dum du" Alt der ble borte...........

Skrevet

Jeg spurte selv min kjære om akkurat det kort tid etter at vi hade blitt sammen. Ikke fordi det egentlig betyr så mye, men fordi jeg var interessert i å vite om han hadde hatt f.eks. 50 stykker før meg - det hadde jeg nemlig ikke satt pris på. :o)

Men jeg har ikke spurt mer hvem, hva, hvor og hvordan selvfølgelig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror det var signaturen til: "Du er dum du" Alt der ble borte...........

Såpass. Da er de fintfølende i dag.

Skrevet

Såpass. Da er de fintfølende i dag.

Kan si det sånn;)

Skrevet

Jeg holder med deg.

Tja, ser vel ikke hvorfor det er så ille å svare på det.

Unless man har noen sinnsyke tall på samvittigheten.

Både jeg og min kjære har fortalt det uten problemer.

Klart, det ble bare med antallet og ingen av så noe grunn til å grave videre i det.

Gjest dette er vel som å banne i kirken, så jeg tør ikke si.....
Skrevet

Jeg ville ikke blitt samboer eller giftet meg med en mann dersom antall sexpartnere var en STOR hemmelighet for ham. Det sier jo noe om en person, og det er unaturlig å ha et gjennomærlig forhold til noen, som man bør ha for å ha et seriøst forhold, også er akkurat dette temaet tabu.

Trenger ikke vite hvem, hvordan, hvorfor, men antall partnere, og hvorfor det ble slutt i tidligere seriøse forhold, er informasjon jeg vil ha for å gidde å gå videre med en person.

Men jeg synes ikke man trenger å si noe om sånt før man virkelig vurderer å bli "seriøse", og satse skikkelig (mener ikke samboerskap og ekteskap, man har gjerne seriøse forhold lenge før det blir aktuelt)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...