keinstein Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Du får si at han må passe munne sin for enn hvis han blir permittert fra jobben? da må han leve på arbeidsledighetstrygd. De er fort å møte seg sjøl i døra på sånne holdninger. En bekjent hadde nettopp slike holdninger, så fant hun ut at hun var rød/grønn fargeblind og kunne ikke jobbe som tannlege. Dermed måtte kjerringskinnet krype til postkassa og sende meldekort selv. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Hei Det er akkurat det jeg gjør...men samboer vil ikke spise mat jeg har kjøpt fordi det er svindelpenger... Er så irritert på han! Om han ikke vil spise mat du har kjøpt så la fyren sulte da! Er ikke ditt problem det vel? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 De er fort å møte seg sjøl i døra på sånne holdninger. En bekjent hadde nettopp slike holdninger, så fant hun ut at hun var rød/grønn fargeblind og kunne ikke jobbe som tannlege. Dermed måtte kjerringskinnet krype til postkassa og sende meldekort selv. til pass for henne det.*LOL* 0 Siter
keinstein Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 til pass for henne det.*LOL* Jo høyere de befinner seg, jo hardere faller de. En tannlege eller lege med rød/grønn fargeblindhet kan ikke se infeksjoner i vevet. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Hei Det er akkurat det jeg gjør...men samboer vil ikke spise mat jeg har kjøpt fordi det er svindelpenger... Er så irritert på han! Spør om du kan få penger da, så kan du kjøpe mat av hans penger, om det behager samboren mer. 0 Siter
Gjest djizzz Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Hvis man av komfortable årsaker hever trygd, er det svindel. Hvis man er ufrivillig arbeidsledig, er det ikke svindel. Hva pokker skal man leve av, hvis man ikke har lønnet arbeid? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.