Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dette for slags jallabutikk? Er det jeg som har vært ekstremt uheldig, eller er varene deres av skikkelig dårlig kvalitet? Hør her: jeg kjøpte fire smykker her forleden. Niesen min fikk to av dem, og de to andre beholdt jeg selv. Dagen etter fikk jeg vite at smykkene til niesen min gikk i stykker samme kvelden som hun fikk dem. Ok, tenkte jeg. Hun er seks år, og har sikkert vært litt hardhendt med dem.

Dagen etter det igjen skulle jeg ta på meg det ene smykket jeg kjøpte. Det røyk mens jeg fiklet med å få låst kjeden. Metalldelene bare røyk tvers av. Jawohl, da prøver vi det andre. Samme sak skjer! Helt utrolig:-) Jeg var så forsiktig som bare det - æresord!

Det var jo billigsmykker, kostet vel fra 75-150 kr stk, men ærlig talt! Flere som har dårlige erfaringer med Glitter?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg er helt enig.

De få tingene jeg har kjøpt har enten blitt ødelagt ved første bruk (sist gang; etter 10 min) eller blitt stygge etter en gangs bruk.

Dyre var de og :/

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kjip tekst.

Da jeg så overskriften var jeg helt sikker på at du skulle poste et innlegg om hvor digg du synes Gary Glitter er, og at han stiller i samme klasse som Sean Connery.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kjip tekst.

Da jeg så overskriften var jeg helt sikker på at du skulle poste et innlegg om hvor digg du synes Gary Glitter er, og at han stiller i samme klasse som Sean Connery.

Det står nok skrevet mellom linjene ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det står nok skrevet mellom linjene ;)

Ja, det kan være. Jeg leste egentlig ikke teksten da jeg forsto den handlet om julepynt.

Skrevet

Kjip tekst.

Håh! Du har høye tanker om meg, ja? ;-)

Glitter, Gary altså, fortjener i grunnen et eget innlegg. Rart at ingen har vært på saken ennå.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, det kan være. Jeg leste egentlig ikke teksten da jeg forsto den handlet om julepynt.

He he.. Kort referert så handler den om Glitter og hans ønsker for juletiden ;)

Skrevet

Jeg er helt enig.

De få tingene jeg har kjøpt har enten blitt ødelagt ved første bruk (sist gang; etter 10 min) eller blitt stygge etter en gangs bruk.

Dyre var de og :/

Ti minutter er ni minutter lenger enn mine varte, så da bør du jo være ganske fornøyd;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ti minutter er ni minutter lenger enn mine varte, så da bør du jo være ganske fornøyd;-)

Tror jeg må sende de et takkekort!

Skrevet

Du må selvfølgelig klage! Ta med deg alle fire smykkene og klag - hvis ingen gidder klage "fordi de var så billige" er det klart de bare fortsetter å selge dem.

hare1365380455
Skrevet

Du må selvfølgelig klage! Ta med deg alle fire smykkene og klag - hvis ingen gidder klage "fordi de var så billige" er det klart de bare fortsetter å selge dem.

Jeg er enig.

Skrevet

Jeg har lett og lett etter kvitteringen i dag, men jeg finner den ikke. Uansett skal jeg ta med meg smykkene tilbake og klage. Helt enig med deg. Man bør selvsagt si fra selv om de er billige.

Skrevet

Jeg har lett og lett etter kvitteringen i dag, men jeg finner den ikke. Uansett skal jeg ta med meg smykkene tilbake og klage. Helt enig med deg. Man bør selvsagt si fra selv om de er billige.

Jeg klaget nettopp på en genser, glidelåsen gikk i stykker andre gangen jeg skulle bruke den. Hadde selvfølgelig kastet kvitteringen, men det var ikke noe problem. Sendte genseren til produsenten (er ikke i nærheten av den butikken den ble kjøpt så veldig ofte) og ny genser er på vei i posten. :o) Det lønner seg å klage!

Skrevet

Jeg klaget nettopp på en genser, glidelåsen gikk i stykker andre gangen jeg skulle bruke den. Hadde selvfølgelig kastet kvitteringen, men det var ikke noe problem. Sendte genseren til produsenten (er ikke i nærheten av den butikken den ble kjøpt så veldig ofte) og ny genser er på vei i posten. :o) Det lønner seg å klage!

Jøss, det var god service! :-)

Var innom Glitter med smykkene i dag, og damen som var på jobb gikk med på å gi meg en tilgodelapp selv om jeg ikke hadde noen kvittering. Hurra, får man vel si da? Hurra, hurra, nå kan jeg få noen nye smykker som går i stykker etter noen minutter...;-)

hare1365380455
Skrevet

Var innom Glitter med smykkene i dag, og damen som var på jobb gikk med på å gi meg en tilgodelapp selv om jeg ikke hadde noen kvittering. Hurra, får man vel si da? Hurra, hurra, nå kan jeg få noen nye smykker som går i stykker etter noen minutter...;-)

Har de ikke noe annet enn smykker der? Hårstrikker eller skjerf eller noe?

Snorkfrøken
Skrevet

Jeg kjøpte hvert sitt smykke til døtrene mine der før jul, og de holdte ut julaften og 1. juledag.

Jeg tror nok du hadde max uflaks egentlig.

Skrevet

Har de ikke noe annet enn smykker der? Hårstrikker eller skjerf eller noe?

Så ikke noen skjerf der, men jeg kan jo vente litt og se om de får inn noe.

Hårpynt kan kanskje være en idé? Den er vel forhåpentligvis ikke så lett å ødelegge. Jeg har klippet av meg det lange håret mitt, så hårstrikker har jeg ikke bruk for lenger, men jeg tipper at niesen min blir glad hvis hun får bli med og shoppe hårpynt for noen hundrelapper:-)

Gjest ikke misfornøyd
Skrevet

Mine glitter smykker er ikke noe mindre holdbare enn andre..

hare1365380455
Skrevet

Så ikke noen skjerf der, men jeg kan jo vente litt og se om de får inn noe.

Hårpynt kan kanskje være en idé? Den er vel forhåpentligvis ikke så lett å ødelegge. Jeg har klippet av meg det lange håret mitt, så hårstrikker har jeg ikke bruk for lenger, men jeg tipper at niesen min blir glad hvis hun får bli med og shoppe hårpynt for noen hundrelapper:-)

Det blir hun nok! Jeg trodde de kanskje hadde luer der også, men nå er det evigheter siden jeg var innom en Glitter-butikk. :)

Skrevet

Det blir hun nok! Jeg trodde de kanskje hadde luer der også, men nå er det evigheter siden jeg var innom en Glitter-butikk. :)

Denne filialen her er så liten at de stort sett bare har smykker og hårpynt, dessverre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...