Gå til innhold

Mac eller PC?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

*knis* du antar rett ;)

Har lest boken og sett filmen.

Mitt nye nick.

Jeg har akkurat begynt på boka (har ikke sett filmen), så da var det morsomt å se et så kjent nick :-)

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

13

• Prozak

7

• Hatsumomo

7

• avtrykk

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har akkurat begynt på boka (har ikke sett filmen), så da var det morsomt å se et så kjent nick :-)

Både boka og filmen er helt fantastisk :)

Men så elsker jeg jo alt som har med japan å gjøre da!

Så kos deg med knallgod lesning!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Både boka og filmen er helt fantastisk :)

Men så elsker jeg jo alt som har med japan å gjøre da!

Så kos deg med knallgod lesning!

"Så kos deg med knallgod lesning!"

Takk skal du ha :-)

Jeg vurderer å se filmen også, selv om den har fått litt blandede kritikker.

Mary Poppins
Skrevet

Hvorfor var du ikke fornøyd med Acer? (har nylig kjøpt en Acer pc)

Jeg synes det var mye problemer med den. Og da jeg hadde en computermann hjemme hos meg tilå fikse den fortalte han at det er en del problemer med Acer computere. Men det er sikker mange som er gode også :)

Men med Mac slipper man viruser og spyware og det hadde vært veldig greit.

Skrevet

"Så kos deg med knallgod lesning!"

Takk skal du ha :-)

Jeg vurderer å se filmen også, selv om den har fått litt blandede kritikker.

Ja den har jo det.

Men bare for sceneriet så er den absolutt verd titten.

Og liker man den intrikate japanske kulturen og livet rundt den, så er den et spennende og fascinerende lite dykk :)

Jeg har ingenting å utsette på filmen annet enn at jeg skulle ønske de snakket japansk istedenfor engelsk.

Skuespillerne er _helt_ fantastiske.

Mary Poppins
Skrevet

*knis* du antar rett ;)

Har lest boken og sett filmen.

Mitt nye nick.

Hvilket nick brukte du før?

*nysjerrig*

Skrevet

Jeg synes det var mye problemer med den. Og da jeg hadde en computermann hjemme hos meg tilå fikse den fortalte han at det er en del problemer med Acer computere. Men det er sikker mange som er gode også :)

Men med Mac slipper man viruser og spyware og det hadde vært veldig greit.

Ok, har ikke hatt noe problemer med virus jeg da.

Synes pc'en foreløpig fungerer greit. Men jeg kommer nok til å kjøpe et annet merke når jeg kjøper ny.

Skrevet

Hvilket nick brukte du før?

*nysjerrig*

Uhm, skiftet nick for å bli litt mer anonym. Jeg kan maile deg det, men jeg er "ny" så tror ikke du har lagt merke til meg så mye uansett ;)

Mary Poppins
Skrevet

Uhm, skiftet nick for å bli litt mer anonym. Jeg kan maile deg det, men jeg er "ny" så tror ikke du har lagt merke til meg så mye uansett ;)

Ok hvis du skiftet for å bli anonym så skal du få lov til å være det :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja den har jo det.

Men bare for sceneriet så er den absolutt verd titten.

Og liker man den intrikate japanske kulturen og livet rundt den, så er den et spennende og fascinerende lite dykk :)

Jeg har ingenting å utsette på filmen annet enn at jeg skulle ønske de snakket japansk istedenfor engelsk.

Skuespillerne er _helt_ fantastiske.

"Og liker man den intrikate japanske kulturen og livet rundt den, så er den et spennende og fascinerende lite dykk :)"

Jeg ble i hvert fall veldig fasinert av "Den siste samurai", nettopp pga skildringen av den japanske kulturen.

Så du har overbevist meg :-)

amerikafareren
Skrevet

"Og liker man den intrikate japanske kulturen og livet rundt den, så er den et spennende og fascinerende lite dykk :)"

Jeg ble i hvert fall veldig fasinert av "Den siste samurai", nettopp pga skildringen av den japanske kulturen.

Så du har overbevist meg :-)

Jeg var veldig begeistret for boken som jeg leste for mange år siden. Så filmen for noen uker siden og syntes ikke den var så bra som boka, men gå og se den for all del. Det er den verdt;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg var veldig begeistret for boken som jeg leste for mange år siden. Så filmen for noen uker siden og syntes ikke den var så bra som boka, men gå og se den for all del. Det er den verdt;)

Jeg har bare lest begynnelsen på boka enda.

Vil du anbefale meg å se filmen først, og deretter lese ferdig boka?

amerikafareren
Skrevet

Jeg har bare lest begynnelsen på boka enda.

Vil du anbefale meg å se filmen først, og deretter lese ferdig boka?

Ja det tror jeg ville være lurt. Da forstyrrer det i hvert fall ikke at du har lest boka først, slik jeg opplevde det.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg bruker begge deler, og er ikke i tvil om at Mac er mer brukervennlig. For ikke å snakke om at den er penere i designen. ;o)

Men bærbar Mac er adskillig dyrere enn en brukbar bærbar PC, da. Derfor går jeg for stasjonær Mac og bærbar PC.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg bruker begge deler, og er ikke i tvil om at Mac er mer brukervennlig. For ikke å snakke om at den er penere i designen. ;o)

Men bærbar Mac er adskillig dyrere enn en brukbar bærbar PC, da. Derfor går jeg for stasjonær Mac og bærbar PC.

Det blir omvendt her tenker jeg :) Har stasjonær PC, men trenger noe nytt som er bærbart og nå vurderer jeg sterkt å kjøpe meg en mac.

Jeg tror jeg isåfall kjøper meg en 12 tommers mac fordi jeg skal ha den med på skolen og sånn og da bør den ikke veie så mye. Den jeg har sett på kommer på totalt 9500kr og det er inkl noe ektra greier som jeg ikke helt fikk med meg hva var ;) Det er ikke så avskrekkende pris det synes jeg. De som er større blir selvsagt en god del dyrere men jeg ville ikke ha en som er større.

Skrevet

Det blir omvendt her tenker jeg :) Har stasjonær PC, men trenger noe nytt som er bærbart og nå vurderer jeg sterkt å kjøpe meg en mac.

Jeg tror jeg isåfall kjøper meg en 12 tommers mac fordi jeg skal ha den med på skolen og sånn og da bør den ikke veie så mye. Den jeg har sett på kommer på totalt 9500kr og det er inkl noe ektra greier som jeg ikke helt fikk med meg hva var ;) Det er ikke så avskrekkende pris det synes jeg. De som er større blir selvsagt en god del dyrere men jeg ville ikke ha en som er større.

Hvis ingen andre har Mac, så gidder de sikkert ikke hjelpe deg om du lurer på noe.

Ei venninne ble lurt til å kjøpe Mac, og nå sitter hun der.... Jeg vet ikke noe om Mac, og godt er det. Ingen på skolen hennes vet noe om Mac. Jeg har vrengt ut/inn et par tusen PC'er, men aldri rørt en Mac.

Mary Poppins
Skrevet

Hvis ingen andre har Mac, så gidder de sikkert ikke hjelpe deg om du lurer på noe.

Ei venninne ble lurt til å kjøpe Mac, og nå sitter hun der.... Jeg vet ikke noe om Mac, og godt er det. Ingen på skolen hennes vet noe om Mac. Jeg har vrengt ut/inn et par tusen PC'er, men aldri rørt en Mac.

På skolen min har Mac nærmest blitt "inn" og derfor tenker jeg å følge trenden. Jeg har med andre ord nok av folk jeg kan få hjelp av :)

SnoopyGirl1365380949
Skrevet

Jeg har Mac og Liker bare Mac :) Skader ivertfall ikke prøve mac :)

Skrevet

På skolen min har Mac nærmest blitt "inn" og derfor tenker jeg å følge trenden. Jeg har med andre ord nok av folk jeg kan få hjelp av :)

Blant tusenvis av surfere på webserverne her er bare 5,4% Mac-brukere. Det har sunket fra 10,1% i 2002.

Andelen er synkende, men det trenger ikke bety noe for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...