pirko Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Nok en gang var det en mann av utenlandsk opprinnelse. Snart så vi må slutte å ta inn noen i det hele tatt. Det ser bare ut til å bli et utrygt samfunn av det. Også en lege i tillegg da, en mann som har mange pasienter og mange vil savne. Stemmer ap jeg, men ser meg desverre snart nødt til å stemm frp for å redusere problemene. 0 Siter
Gjest tenk nå Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Stakkars asylsøkerne som må ty til slike grep for å få oppmerksomhet. Snart må vi våkne. 0 Siter
Gjest Helt enig!! Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Han var så forbanna på legen fordi legen ikke hadde ærklært han syk nok til å bli i Norge. Fy faen, altså! Han hadde sikkert fått med seg trikkedrapet og kalkulert med at hvis han bare blie erklært syk idag, så kan han være fri mann om et års tid. Heller stadig nærmere FRP jeg også....blir så jævlig sint! 0 Siter
pirko Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 Stakkars asylsøkerne som må ty til slike grep for å få oppmerksomhet. Snart må vi våkne. Du synes ikke noe synd på legen nei...du mener at det øker sjansene hans for å få bli? 0 Siter
Gjest Anonym jah Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Helt enig med deg! Selv om jeg stemmer SV så sier jeg bare: Heia FRP! Statistikken viser jo at utlendinger er de største synderne når det gjelder drap og voldtekt! 0 Siter
pirko Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 Du synes ikke noe synd på legen nei...du mener at det øker sjansene hans for å få bli? Det som mangler nå er vel at han blir oppfattet som psykostisk i gjerningsøyeblikket og blir dømt til tvunget psykiatrisk behandling i ett års tid her og får bli!. Da er det hei av Norge!. 0 Siter
Gjest tenk nå Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Du synes ikke noe synd på legen nei...du mener at det øker sjansene hans for å få bli? Legen opptådte ubetenksomt, han ga han ikke sykeattest slik at han fikk opphold. 0 Siter
pirko Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 Legen opptådte ubetenksomt, han ga han ikke sykeattest slik at han fikk opphold. Mannen hadde tydeligvis bestemt seg i forkant at hvis legen ikke gir meg legetillatelse så dreper jeg han. For han hadde jo med seg kniv så vidt jeg skjønte. Slik at dette er jo en bevisst handling og ikke psykose. 0 Siter
Gjest tenk nå Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Mannen hadde tydeligvis bestemt seg i forkant at hvis legen ikke gir meg legetillatelse så dreper jeg han. For han hadde jo med seg kniv så vidt jeg skjønte. Slik at dette er jo en bevisst handling og ikke psykose. Uanstt hva det var, var det skrekkelig synd på asylsøkeren som måtte ty til dette. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Uanstt hva det var, var det skrekkelig synd på asylsøkeren som måtte ty til dette. Hehe, festlig fakkel du kaster. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Det som mangler nå er vel at han blir oppfattet som psykostisk i gjerningsøyeblikket og blir dømt til tvunget psykiatrisk behandling i ett års tid her og får bli!. Da er det hei av Norge!. Stygt redd for at det er akkurat det som skjer ja... 0 Siter
keinstein Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Helt enig med deg! Selv om jeg stemmer SV så sier jeg bare: Heia FRP! Statistikken viser jo at utlendinger er de største synderne når det gjelder drap og voldtekt! Svenskene har jobbet med en offisell statistikk med analyse av innvandreres kriminalitet og andre problemer i 12 år. Den er ferdig nå, og skal legges ut. Etter det jeg hører i forhåndsomtale er det trist lesing for våre overempatiske humanister. Folk fra Nordafrika og Midtøsten er skremmende høyt oppe på alle tabeller. Noen har en tidobling i f t andre. Med en rekke halsbrekkende øvelser i kulturrelativisering så får vi nok en forklaring på fenomenet. Polisen bare trekker på skuldra og gjesper "er dette noe nytt?" Danskene har sine "blågårdspalestinænserne" å irritere seg over, en gruppe banditter, nøye fulgt siden de truet og demonstrerte til seg opphold i Danmark med støtte fra halve den danske intelligensiaen. Når i dag ser det ut at denne gruppen har utviklet seg til å bestå av nær 50% dømte kriminelle, inkludert avkommet som nærmer seg 70%. 0 Siter
Puccini Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 De aller fleste innvandrere og asylsøkere er nok helt greie. Det at enkelte utfører kriminelle handlinger må vi hanskes med selvsagt, men det er ekstra viktig å ikke generalisere. Kanskje kommer psykiatrien til kort her i landet - kanskje vi ikke klarer å fange opp psykisk syke asylsøkere som har opplevd mye jævelskap i sitt tidligere liv. Selvfølgelig er det mange kriminelle som ikke har noe her å gjøre, de må bare sendes ut, men ikke dersom de faktisk er syke. Da må vi gi de hjelp. Det er nå min mening. Hilsen fra meg 0 Siter
Prozak Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Han var så forbanna på legen fordi legen ikke hadde ærklært han syk nok til å bli i Norge. Fy faen, altså! Han hadde sikkert fått med seg trikkedrapet og kalkulert med at hvis han bare blie erklært syk idag, så kan han være fri mann om et års tid. Heller stadig nærmere FRP jeg også....blir så jævlig sint! Nå var vel ikke han trikkedrap-fyren asylsøker, vel. Han hadde jo allerede oppholdtillatelse, hadde han ikke? "............................................." 0 Siter
Gjest Finland Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Mannen hadde tydeligvis bestemt seg i forkant at hvis legen ikke gir meg legetillatelse så dreper jeg han. For han hadde jo med seg kniv så vidt jeg skjønte. Slik at dette er jo en bevisst handling og ikke psykose. I enkelte av landene asylsøkerne kommer fra, er det vanlig å gå med kniv i lomma. Husker min mor fortalte de hadde vært på reise da vi var små, og "der" gikk de med kniv hele tiden... 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 I enkelte av landene asylsøkerne kommer fra, er det vanlig å gå med kniv i lomma. Husker min mor fortalte de hadde vært på reise da vi var små, og "der" gikk de med kniv hele tiden... Joda, lommekniv eller tollekniv så, i dette tilfellet var det snakk om en brødkniv! 0 Siter
keinstein Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Joda, lommekniv eller tollekniv så, i dette tilfellet var det snakk om en brødkniv! Trodde legen var et brød? 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Trodde legen var et brød? Han visste nok utmerket godt hva han gjorde. 0 Siter
keinstein Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Han visste nok utmerket godt hva han gjorde. Det var poenget. Ingen syke tar med en brødkniv hjemmefra og oppsøker en bestemt de er sint på for så angripe denne. Det er overlagt. 0 Siter
gripp Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Det som mangler nå er vel at han blir oppfattet som psykostisk i gjerningsøyeblikket og blir dømt til tvunget psykiatrisk behandling i ett års tid her og får bli!. Da er det hei av Norge!. Som trikkemorderen vil nok denne karen bli satt i kontakt med en dyr kjendisadvokat (betalt av skattepenger). Man blir raskt enige om at han ikke skal huske noe av det som skjedde, og senere prosedere på "sinnsyk i gjerningsøyeblikket". Ledsaget at passende historier om en vanskelig oppvekst. Deretter åker han inn i noen måneder på forvaring, inntil man finner at medisinen har virket så godt at han kan slippes fri....slik som trikkemorderen. Deretter vandrer han fritt omkring blant offerets pårørende. Og vil selvsagt bli belønnet med norsk statsborgerskap og dugelig med skattepenger attåt (han kan selvsagt ikke sendes ut...risikerer at noen er slemme med han i hjemlandet). Det er på tide å bli forbannet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.