Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han var så forbanna på legen fordi legen ikke hadde ærklært han syk nok til å bli i Norge. Fy faen, altså! Han hadde sikkert fått med seg trikkedrapet og kalkulert med at hvis han bare blie erklært syk idag, så kan han være fri mann om et års tid. Heller stadig nærmere FRP jeg også....blir så jævlig sint!

Man sender ut en guttunge fra Sri Lanka for å "statuere eksempel". Samtidig trekker statskanalen fram terroristen Krekar for at han skal få lagt frem sin galskap i beste sendetid. Han får de fan ikke sendt ut. Man kan jo risikere å trampe muslimene, det nye herrefolket, på tærne .. og det vil vi jo ikke.

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

15

• pirko

10

• gripp

4

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

De aller fleste innvandrere og asylsøkere er nok helt greie. Det at enkelte utfører kriminelle handlinger må vi hanskes med selvsagt, men det er ekstra viktig å ikke generalisere.

Kanskje kommer psykiatrien til kort her i landet - kanskje vi ikke klarer å fange opp psykisk syke asylsøkere som har opplevd mye jævelskap i sitt tidligere liv.

Selvfølgelig er det mange kriminelle som ikke har noe her å gjøre, de må bare sendes ut, men ikke dersom de faktisk er syke. Da må vi gi de hjelp. Det er nå min mening.

Hilsen fra meg

Enig med deg.

Gjest Helt enig!
Skrevet

Nå var vel ikke han trikkedrap-fyren asylsøker, vel. Han hadde jo allerede oppholdtillatelse, hadde han ikke?

"............................................."

Han fikk oppholdstillatelse i det han ble stilt for retten. Slik det fungerer....bare følg med, blir han erklært psykisk syk får han oppholdstillatelse...

Gjest huffdahuffda
Skrevet

Legen opptådte ubetenksomt, han ga han ikke sykeattest slik at han fikk opphold.

Skjønner legen godt jeg....vil ikke ha utlendinger som er syke syke og gale folk her...Da er det jo bare for alle å late som de er syke og hvis ikke det holder, ja da tyr man til vold....

Skrevet

Han fikk oppholdstillatelse i det han ble stilt for retten. Slik det fungerer....bare følg med, blir han erklært psykisk syk får han oppholdstillatelse...

Jeg gleder meg til alle de psykisk syke vi skal få.

Skrevet

"Også en lege i tillegg"... Fordu han vil savnes av fler?

Herregud, er det mulig å lire av seg noe så idiotisk dumt, det er til å le av.

Gjest Helt enig!
Skrevet

Jeg gleder meg til alle de psykisk syke vi skal få.

Ja, jeg også. Vent noen år så blir ikke Norge like hyggelig lenger...da slutter de sikkert å komme og. Hell i uhell....

Skrevet

Man sender ut en guttunge fra Sri Lanka for å "statuere eksempel". Samtidig trekker statskanalen fram terroristen Krekar for at han skal få lagt frem sin galskap i beste sendetid. Han får de fan ikke sendt ut. Man kan jo risikere å trampe muslimene, det nye herrefolket, på tærne .. og det vil vi jo ikke.

I dag uttrykte han selve bildet på den selvhøytidelige, selvgode, arrogante og hårreisende uhyggelige presten jeg trodde han var.

Jeg takker han ikke, men er lettet over at det ikke er jeg som tuller og er paranoid. Jeg ser ikke spøkelser, jeg ser en virkelig sprell levende trollgubbe med uhyre intolerante holdninger og planer om det nye herrefolkets verdenskalifat.

Han bare klør i fingra etter å steine i hjæl utro kvinner, hugge armer og bein av folk som rapper kulepenner på jobben. Lengter etter å piske psykisk syke og psykisk utviklingshemma. Og drepe homser.

Skrevet

Som trikkemorderen vil nok denne karen bli satt i kontakt med en dyr kjendisadvokat (betalt av skattepenger). Man blir raskt enige om at han ikke skal huske noe av det som skjedde, og senere prosedere på "sinnsyk i gjerningsøyeblikket". Ledsaget at passende historier om en vanskelig oppvekst.

Deretter åker han inn i noen måneder på forvaring, inntil man finner at medisinen har virket så godt at han kan slippes fri....slik som trikkemorderen.

Deretter vandrer han fritt omkring blant offerets pårørende.

Og vil selvsagt bli belønnet med norsk statsborgerskap og dugelig med skattepenger attåt (han kan selvsagt ikke sendes ut...risikerer at noen er slemme med han i hjemlandet).

Det er på tide å bli forbannet.

Grünfeld påstår det ikke er mulig å spille psykotisk, tror du på det?

Ikke jeg. En fra en annen kultur kan lett lure en naiv psykiater.

Skrevet

Skjønner legen godt jeg....vil ikke ha utlendinger som er syke syke og gale folk her...Da er det jo bare for alle å late som de er syke og hvis ikke det holder, ja da tyr man til vold....

Vårt naboland Sverige hadde en "epidemi" av sinnsykdom blant barn. Meget lokalt, og i en bestemt folkegruppe, blant folk med en spesiell situasjon felles. Å gjennomskue slikt er visst ikke politisk korrekt.

Skrevet

"Også en lege i tillegg"... Fordu han vil savnes av fler?

Herregud, er det mulig å lire av seg noe så idiotisk dumt, det er til å le av.

Ja selvfølgelig er det ubetydelig om 2000 vil savne deg eller om 20 vil savne deg...selvfølgelig helt uvesentlig..ehhh

Skrevet

Ja selvfølgelig er det ubetydelig om 2000 vil savne deg eller om 20 vil savne deg...selvfølgelig helt uvesentlig..ehhh

"eehhh.."?

fantastisk flott argumentasjon.

Skrevet

Å skremme/drepe folk som vi sårt trenger og samfunnet har kostet mange penger på er samfunnsskadelig i prinsippet.

Det er ikke mangel på leger, men å generelt skremme dem vekk fra faget er ikke bra likevel.

Skrevet

Grünfeld påstår det ikke er mulig å spille psykotisk, tror du på det?

Ikke jeg. En fra en annen kultur kan lett lure en naiv psykiater.

Selvfølgelig er det mulig å lure en psykiater..uten at jeg sier at det er lett...hovedproblemet er at psykiatri ikke er en eksakt vitenskap som matte er, men derimot en vitenskap der det brukes mye skjønn...

Skrevet

Å skremme/drepe folk som vi sårt trenger og samfunnet har kostet mange penger på er samfunnsskadelig i prinsippet.

Det er ikke mangel på leger, men å generelt skremme dem vekk fra faget er ikke bra likevel.

Skremme leger vekk fra faget..??

Skrevet

"eehhh.."?

fantastisk flott argumentasjon.

Hvem har sagt at dette var noe argument?..poengterer bare at det ekstra tragisk

Skrevet

Hvem har sagt at dette var noe argument?..poengterer bare at det ekstra tragisk

Mer tragisk enn den stakkars døve gutten som ble drept på trikken?

Skrevet

Lege er tross alt et profesjonsyrke, altså meget viktig yrke i et samfunn...og at stadig flere leger blir truet slik det kommer fram, er selvfølgelig med på at færre søker seg til yrket, noe som kan føre til at vi får mindre dyktige leger, og at flere kan få feil diagnose.

Skrevet

Mer tragisk enn den stakkars døve gutten som ble drept på trikken?

Går ikke an å sette mennesker opp mot hverandre på den måten...men selvfølgelig jo flere personer som er involvert i en persons liv, jo mere lidelse blir det jo totalt sett...det burde ikke være så vanskelig å forstå synes jeg

Skrevet

Går ikke an å sette mennesker opp mot hverandre på den måten...men selvfølgelig jo flere personer som er involvert i en persons liv, jo mere lidelse blir det jo totalt sett...det burde ikke være så vanskelig å forstå synes jeg

_jeg_ setter mennesker opp mot hverandre? He-he! Det er ikke jeg som setter mennesker opp mot hverandre, det er det du som gjør! Ved å påstå at det er mer tragisk at en lege blir drept enn en døv gutt på trikken! "Eehhh"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...