Gjest tror det Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Har det noe med balansen å gjøre? Ørekrystallene? 0 Siter
laila21365380916 Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Har det noe med balansen å gjøre? Ørekrystallene? krystallsyken.Du får svimmelhetsanfall.Da det er noen krystaller som irriterer balansen. 0 Siter
anka52 Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Det er riktig at det er krystaller "stener" som flytter på seg. Dette kan være meget plagsomt og langvarig. Jeg er nå i min 8 mnd med kraftige anfall hver dag, nesten konstant. Viktig med behandlig og egenbehandling, stillingsbetonte. Jeg har vært litt slapp med dette i det siste, og har derfor blitt veldig ille. Ikke gjør som meg ! 0 Siter
cathlin Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Det er riktig at det er krystaller "stener" som flytter på seg. Dette kan være meget plagsomt og langvarig. Jeg er nå i min 8 mnd med kraftige anfall hver dag, nesten konstant. Viktig med behandlig og egenbehandling, stillingsbetonte. Jeg har vært litt slapp med dette i det siste, og har derfor blitt veldig ille. Ikke gjør som meg ! Hvis du bor i nærheten av Oslo er det en lege som kan kurere krystallsyken. Jeg kan finne ut hva han heter over påske hvis du vil. 0 Siter
anka52 Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Hvis du bor i nærheten av Oslo er det en lege som kan kurere krystallsyken. Jeg kan finne ut hva han heter over påske hvis du vil. jeg bor i utlandet, men skal snart til Oslo, så jeg tar med glede i mot navn og adresse til denne legen. 0 Siter
cathlin Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 jeg bor i utlandet, men skal snart til Oslo, så jeg tar med glede i mot navn og adresse til denne legen. Ok. Da får du det like over påske. 0 Siter
anka52 Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Ok. Da får du det like over påske. Supert ! Jeg gleder meg til å kunne bli kurert for denne forferdelige plagen ! Ha en riktig God Påske. 0 Siter
cathlin Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Supert ! Jeg gleder meg til å kunne bli kurert for denne forferdelige plagen ! Ha en riktig God Påske. Han heter Svein Mjøen og holder til på Klinikk for alle på Majorstua. Lykke til. http://www.klinikkforalle.net/default.asp?emne=sider&fkAKId=63&AKId=63 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.