Gjest Nokia/Sony Ericsson Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 har alltid hatt Nokia, nå skal jeg bytte .... noe i meg har lyst på en Sony Ericsson .... noen som kan anbefale en til meg her 0 Siter
puttelull Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Jeg gikk fra Nokia el-eller-annet (blå med oransje på sidene, uten kamera, mp3, mms osv.) til SEw550i for et par måneder siden, og jeg er storfornøyd! Spesielt med at jeg kan høre på musikk med utrolig god kvalitet! Det er radio, 1,3 megapixelkamera, video, osv. Men for meg var det viktig med mp3-funksjon, og den er megagod! 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Jeg gikk fra Nokia el-eller-annet (blå med oransje på sidene, uten kamera, mp3, mms osv.) til SEw550i for et par måneder siden, og jeg er storfornøyd! Spesielt med at jeg kan høre på musikk med utrolig god kvalitet! Det er radio, 1,3 megapixelkamera, video, osv. Men for meg var det viktig med mp3-funksjon, og den er megagod! Gikk fra Nokia til Sony Ericcson og kommer aldri til å bytte til noe annet. Kjempefornøyd. 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 jeg elsker sony ericson , sverger til telefonene deres. 0 Siter
Gjest Nokia/SE Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 http://www.itavisen.no/php/art.php?id=255223 Noen som vet hva Edge er ..... det mangler visst på denne telefonen, ifølge ITavisen burde SE gjort noe med det for lenge siden .... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.