Gå til innhold

Ny mobil ...

Gjest Nokia/Sony Ericsson

Anbefalte innlegg

Gjest Nokia/Sony Ericsson
Skrevet

har alltid hatt Nokia, nå skal jeg bytte .... noe i meg har lyst på en Sony Ericsson .... noen som kan anbefale en til meg her :)

Skrevet

Jeg gikk fra Nokia el-eller-annet (blå med oransje på sidene, uten kamera, mp3, mms osv.) til SEw550i for et par måneder siden, og jeg er storfornøyd!

Spesielt med at jeg kan høre på musikk med utrolig god kvalitet! Det er radio, 1,3 megapixelkamera, video, osv. Men for meg var det viktig med mp3-funksjon, og den er megagod!

Skrevet

Jeg gikk fra Nokia el-eller-annet (blå med oransje på sidene, uten kamera, mp3, mms osv.) til SEw550i for et par måneder siden, og jeg er storfornøyd!

Spesielt med at jeg kan høre på musikk med utrolig god kvalitet! Det er radio, 1,3 megapixelkamera, video, osv. Men for meg var det viktig med mp3-funksjon, og den er megagod!

Gikk fra Nokia til Sony Ericcson og kommer aldri til å bytte til noe annet.

Kjempefornøyd.

Gjest vioola
Skrevet

jeg elsker sony ericson , sverger til telefonene deres.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...