Gå til innhold

Er dette veldig uvanlig??

Anbefalte innlegg

Gjest Hernan

At dama bruker en finger eller noe i rumpa mi under sex ?

Det hele begynte med at jeg masa om analsex med dama og hun sa hun skulle bruke dildo på meg først, da fikk jeg lov så jeg ofret meg hehe. Da var ganske deilig så hun har fortsatt og holde på bak der i kombinasjon med andre ting selvsagt. Er veldig flau over dette her, derfor jeg spør anonymt.

Får innimellom en følelse av anger i etterkant, som om jeg har gjort noe galt. Føler meg litt dårlig. Bare lurte på om jeg er alene om dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224738-er-dette-veldig-uvanlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke uvanlig at noen putter fingre eller andre ting opp i rumpa.

Men jeg synes kanskje dama di er litt barnslig, hvis hun insisterer på å bruke en dildo på deg først, for at du skal få lov til å ha analsex med henne etterpå. Sex handler ikke om at man skal "ofre" seg for hverandre.

Gjest Hernan

Nei, det er ikke uvanlig at noen putter fingre eller andre ting opp i rumpa.

Men jeg synes kanskje dama di er litt barnslig, hvis hun insisterer på å bruke en dildo på deg først, for at du skal få lov til å ha analsex med henne etterpå. Sex handler ikke om at man skal "ofre" seg for hverandre.

Det var bare første gangen da, hun var litt redd for det :)) Barnslig er moro det.

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...