Gå til innhold

vil han ikke være alene med meg?

Anbefalte innlegg

Gjest tuula
Skrevet

Vi var begge i besøk, og snakket om å finne på noe etter besøket. Vi kjenner hverandre ikke kjempe-godt, men har vært en del på samme steder som sammen med venner ol. Derfor ble jeg glad for at vi endelig kunne finne på noe bare vi 2. Men så prøvde han å få flere med... Why? Jeg har hatt et godt øye til denne gutten en stund, og på mange måter har det virket, og virker som om han er interessert i meg. Men dette signalet likte jeg _ikke_. Hva kan være årsaken til noe slikt?

Skrevet

Sjenerte folk trenger avledning.

De finner det lettere å snakke / være til stede når det er flere om oppmerksomheten.

Frøken eple
Skrevet

Er jo ikke sikkert at han ikke VIL. Kan jo være at han er sjentert eller usikker. Ofte trygt å ha flere tilstede.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...