Gå til innhold

Jippi,nå har jeg fått rier i tillegg..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Dolly26

Så spennende da, Dolly26!!!!! Det ante meg at noe var på gang da jeg leste den første tråden din. Hvis du orker og har tid; hold oss oppdaterte så lenge som mulig....

Lykke til fremover!!!

Skal holde dere så lenge oppdatert jeg kan.Har ikke hatt noen rier siden ca.kl. 6.30..Startet dagen med diarè.Sorry detaljene!Har hørt at en fødsel kan starte med det også..Merker litt press som et belte rundt korsryggen og under navelen da jeg går innimellom..

I natt nå det da skje noe da, for nå har jeg trodd det siden søndag eller rettere sagt i 9mndr..hehe!

Gjest Elextra

Skal holde dere så lenge oppdatert jeg kan.Har ikke hatt noen rier siden ca.kl. 6.30..Startet dagen med diarè.Sorry detaljene!Har hørt at en fødsel kan starte med det også..Merker litt press som et belte rundt korsryggen og under navelen da jeg går innimellom..

I natt nå det da skje noe da, for nå har jeg trodd det siden søndag eller rettere sagt i 9mndr..hehe!

Så spennende!

Et tips: Legg deg til å sove om du klarer. Du vil trenge alle kreftene du kan oppdrive, både før og etter selve fødselen.

Lykke til! :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...