Gjest publik Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Denne hadde visst havnet på helt feil forum. Prøver igjen... Er billetter på orkesterplass rad 2 bra på Chateu Neuf, eller blir det for langt frem? Og for lavt? 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Det er jo veldig smak å behag da. Det kommer også ann på hvilken forestilling du skal se også da... Jeg hadde ikke hatt lyst å ha plasser så langt fram på f.eks Team Eckbo ;o) Men se på www.thalia.no for bilder av salen. 0 Siter
Gjest publik Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Det er jo veldig smak å behag da. Det kommer også ann på hvilken forestilling du skal se også da... Jeg hadde ikke hatt lyst å ha plasser så langt fram på f.eks Team Eckbo ;o) Men se på www.thalia.no for bilder av salen. Hvorfor ikke så langt frem på Team Eckbo? Ser man ikke bra der? Har sett oversikt over sal, men den sier ikke noe om hvor lavt man sitter, og hvor bra man evt ser. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Hvorfor ikke så langt frem på Team Eckbo? Ser man ikke bra der? Har sett oversikt over sal, men den sier ikke noe om hvor lavt man sitter, og hvor bra man evt ser. Fordi jeg har sett åssen Eia og Antonsen griser med uansett hva de styrer med... ;o) 0 Siter
Gjest publik Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Fordi jeg har sett åssen Eia og Antonsen griser med uansett hva de styrer med... ;o) Så det er bare hvis det er gris på sena det ikke er bra plasser, du vet ikke noe om de er for lavt ned, nesten under scena? 0 Siter
Line Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Så det er bare hvis det er gris på sena det ikke er bra plasser, du vet ikke noe om de er for lavt ned, nesten under scena? Du sitter med hodet litt over scenekanten på rad to. Du får med deg alt som skjer på scenen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.