Gå til innhold

Noe foregår men jeg skjønner ikke hva....

Anbefalte innlegg

Gjest hjallis198434

Jeg slo opp med kjæresten min for snaue tre uker siden. Det var så dumt fordi jeg gjorde det i ren sinne. Den dagen jeg gjorde det så var jeg så sint på henne fordi jeg følte at hun la all skyld på meg og klikka til slutt. Dette skjedde på en fredag. På lørdag hadde jeg det kjempeille og prøvde å snakke med henne men hun var lei seg og lite imøtekommende. Så jeg bestemte meg for å dra hjem. Dette fortalte jeg henne men hun begynte å gråte og ville ikke at jeg skulle gå. Jeg var helt utafor så tok toget hjem kl.1930 fra Lillehammer til Oslo. Men jeg klarte ikke å være hjemme lenge så jeg var tilbake igjen kl.1530 dagen etter. Siden da har det vært mye tull. Vi skulle prøve å være venner men siden bruddet hadde skjedd så nylig var det vanskelig for begge. Etter det har vi hatt det tøft. Uken etter at jeg hadde slått opp ville jeg snakke med henne men vi havnet til sengs. Det gjorde meg og henne usikker og etter det tenkte jeg at vi kanskje hadde bra av noen uker mellom oss så jeg sa at vi ikke burde treffes på 2 uker. De ukene har vært de verste i mitt liv. Jeg hadde det vondt som rakkern og alskens tanker farte rundt i hodet mitt. Videre har hun sagt til meg at jeg har så mange fine sider hun aldri vil finne i en annen gutt. Det gjør meg både glad og forvirret.

Igår dro jeg og henne på trening sammen og trente sammen. Det var kjempefint. Så kom vi hjem. Jeg snakket med henne senere på kvelden og lurte på om hun hadde lyst på marsipanpølser. Hun kom og vi hadde det fint. Hun ville at jeg skulle holde rundt henne og hun gjorde det samme med meg. Jeg kysset henne på halsen og det der og hun gjorde ingen motstand. Så lå vi der sammen på senga og snakket sammen. Stadig kom det kyss fra begge, på kinnet og munnen. Det var så mye som skjedde igår kveld.

Noe sier meg at det er ikke slutt mellom oss og at siste ordet er ikke sagt. Nå skal jeg hjem for to uker og bare slappe av. Lurer fælt på hva som vil skje etter de ukene. Den 16 april skal vi komme sammen til Lillehammer fra Oslo. Jeg hadde spurt henne om hun hadde lyst til å spise sammen med min familie hos meg og hun sa ja. Men så sa hun at var det riktig om vi gjorde det siden hun møtte de jo aldri da vi var sammen. Så det hang litt igjen.

Jeg er veldig usikker nå. Ingen av oss orker den perioden vi hadde mellom oss etter bruddet. Jeg vet om folk som har funnet igjen etter et brudd men føler at det skal et mirakel til her.

Fortsetter under...

Hvorfor vil det være et mirakel om dere ble sammen igjen? Det virker jo som om dere begge ønsker det! Bruk denne tiden inntil neste gang dere treffes på å tenke igjennom hva du egentlig vil med forholdet. Hva gjør at du vil være sammen med henne og hvorfor ble det _egentlig_ slutt? Dersom du ønsker å være sammen med henne, hva kan dere sammen gjøre for å forbedre kommunikasjonen dere imellom?

Lykke til

Gjest hjallis198434

Hvorfor vil det være et mirakel om dere ble sammen igjen? Det virker jo som om dere begge ønsker det! Bruk denne tiden inntil neste gang dere treffes på å tenke igjennom hva du egentlig vil med forholdet. Hva gjør at du vil være sammen med henne og hvorfor ble det _egentlig_ slutt? Dersom du ønsker å være sammen med henne, hva kan dere sammen gjøre for å forbedre kommunikasjonen dere imellom?

Lykke til

Takk :-)

Gjest har det rablet helt?

Har du skrivekløe og altfor god tid?

Eller er det slik at du ikke klarer å tenke fornuftig selv i noe spørsmål?

Det er trolleri-innlegg an mass fra deg, jo?

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3029231

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3000135

Skriver samme tull og sprøyt med lange fantasiutgreiinger, med detaljerte handlinger og reiseruter, bosteder, skrivefeil etc.

Minner om mønsteret i nickene dine også. bokstaver først, tall til slutt, eller lange utstuderte tiltler.

Lån deg noen bøker om samliv, og les før du virkelig blir gammel nok til å ha et forhold.

Et lite tips, skriv noen noveller i stedet. Fiction som ikke utgir seg for å være real life.

Annonse

Gjest hjallis198434

At du har en beundringsverdig fantasi, (eller helt utrolig liten innsikt i hva et forhold er).

Jeg mener egentlig det første...

Så det at jeg ønsker henne tilbake er fantasi? At jeg tenker slik er fantasi? Er det det du mener?

Gjest hjallis198434

Lykke til

Saken er at jeg har tenkt gjennom det hele og funnet ut at jeg ble sjalu og at jeg har et sinneproblem. Det er det jeg må jobbe med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...