Gjest redd søster Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Min lillesøster frekventerer et forum det henger flere med psykiske problemer (deriblant) hun selv. Jeg var innom siden nå og ser at det ikke er noen leger/psykiatere/psykologer der, og at spørsmålene som stilles OG svarene som blir gitt ofte er destruktive/farlige. Dette er ikke et privat forum, men eid av et selskap. Er det noen steder jeg kan melde ifra om denne? Ingen har godt av å være der. Søsteren min vil ikke høre på fornuft heller. 0 Siter
Gemini Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Siden forumet er eid av et selskap, så er det vel eiere som kan kontaktes. Det bør finnes informasjon om dette på nettsidene deres. 0 Siter
KaVa Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Først ville jeg gjort firmaet oppmerksom på at forumet er destruktivt, og bedt dem om enten å holde det under oppsikt eller fjerne det. Om ikke det hadde nyttet, sjekk hvem som finansierer nettstedet - store annonnsører eller lignende. Kontakt dem og gjøre dem oppmerksom på det du mener er destruktive kommentarer i forumet. Få annonsører vil bli assosiert med slikt. Til sist: Kanskje helsetilsynet??? 0 Siter
Gjest redd søster Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Siden forumet er eid av et selskap, så er det vel eiere som kan kontaktes. Det bør finnes informasjon om dette på nettsidene deres. Ja, det er vel et alternativ. Men de som eier forumet må være klar over problemet, da mange klager over problemet der. Dessuten, vil de høre på meg, en videregående-elev..? 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Ja, det er vel et alternativ. Men de som eier forumet må være klar over problemet, da mange klager over problemet der. Dessuten, vil de høre på meg, en videregående-elev..? Dersom du er redd de ikke vil ta deg seriøst så snakk med en voksen (forelder, tante, onkel. lærer e.l.) og be vedkommende ta kontakt med firmaet. 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Du kan også prøve å finne ut av hvor forumet ligger, altså hvem som eier serveren der det ligger og varsle dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.