Gå til innhold

Kan en få kjøpt Hågløfs-produkter på nett?

Anbefalte innlegg

Gjest Playbina
Skrevet

Skulle kjøpe meg et par Hågløfs windstop regulus glove hansker på G-sport i dag. De var imidlertid fri for min str på 3 av butikkene her jeg bor. Kan en hamdle dette på nett? Hanskene kostet 399 kr.

Skrevet

Kunne ikke butikken bestille for deg? G-sport har bestillt en spesiell Bergans-skjorte for meg, uten problemer. Tok ikke mange dagene heller.

Gjest Playbina
Skrevet

Kunne ikke butikken bestille for deg? G-sport har bestillt en spesiell Bergans-skjorte for meg, uten problemer. Tok ikke mange dagene heller.

De ringte bare rundt i lokalområdene, men de hadde ikke. Fikk bare en avis med hjem, slik at jeg kunne ringe selv rundt omkring i landet.

Skrevet

De ringte bare rundt i lokalområdene, men de hadde ikke. Fikk bare en avis med hjem, slik at jeg kunne ringe selv rundt omkring i landet.

Men himmel for en dårlig service! Har ikke butikken en leverandør?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...