skorpion1975 Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Er det noen som vet om en god restaurant med kinamat? På forhånd takk 0 Siter
Gyda Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Jeg er helt enig med de som skriver Dinner under her. Men husk bare på at den hovedsaklig har mat fra distrikter i Kina med mye mer krydret mat enn det vi vanligvis forbinder med kinamat. Det meste er sterkt! Rettene er graderte da, og om du ikke er tilhenger av det helt sterke, bør du absolutt velge "mild" på menyen. (Og snakk med kelneren.) 0 Siter
villee Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Jeg syns Mr.Hong er bra. Ligger like ved den skøytebanen som er der om vinteren. Spikersuppa heter det kanskje? Der har de noe som heter mongolsk buffe hvor du selv velger hva du vil ha av rå grønnsaker og kjøtt/fisk, så steker de det på en stor plate mens du står å venter. Ved siden av er det salatbuffe og rundstykker, ris, pasta, sauser osv. Velger alt selv med andre ord. Og veldig godt! Koster kun rundt 150kr. Så er billig også 0 Siter
villee Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Tillegg til mitt forrige innlegg: De har så klart andre retter også, men er pga buffene jeg har spist der. Nettside: www.mrhong.no 0 Siter
jubalong70 Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det ligger en i Munchsgate som har kjempegod mat. Husker ikke navnet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.