Emiliy Skrevet 14. august 2000 Del Skrevet 14. august 2000 Hei Jeg er ei jente på 18 år som sliter med cellulitter. Er egentlig ganske tynn, trener fem ganger i uka, og spiser sånn tålig sunt. Fordi jeg er student, har jeg ikke råd til noen dyre behandlinger av noe slag. Det plager meg veldig, og har ødelagt deler av sommeren for meg. Er det noen som har noen billige tips? Vær så snill og svar meg, det er veldig viktig for meg! På forhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2249-cellulitter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…