Gå til innhold

Hadde det enda vært så enkelt....

Anbefalte innlegg

Gjest trist å lei!
Skrevet

For en måned siden var bestevenninna mi utro, det skjedde to ganger, og jeg fikk vite det en liten stund etterpå!

Det rare er at jeg har vært mye sammen med disse to, og aldri merket tegn på utroskap, men når jeg fikk vite det, gikk det opp et par lys for meg da!

Jeg er også en god venn av mannen hennes, og setter stor pris på han, dette ble derfor svært vanskelig for meg, venninna bedyret at hun trengte en tenkepause, og lovet at hun skulle ordne opp, dvs bestemme seg for hva hun skulle gjøre, flytte eller satse!

Så skjedde selvfølgelig det som ikke skulle skje, det ble oppdaget, og venninnen min la alle kortene på bordet, og ba om en ny sjanse.

Så nå er jeg bannlyst fra deres liv, mannen hennes mener jeg har sviktet han totalt ved å holde tett, og venninnen min sier at hun må ofre meg visst det er det som skal til for å redde forholdet.

Så nå bor de fortsatt sammen mens jeg holder meg unna, ikke skriver meldinger eller tar kontakt, dette er veldig vondt, og dere mener vel at jeg har ordnet det for meg selv, men jeg har sittet å truet og formant og bedt venninnen min ta seg sammen, tenke på mannen sin osv!

Skulle jeg forstått at dette skulle skje?

Skrevet

Det er lett for begge to å skylde på deg fremfor å skylde på hverandre. Selvfølgelig er det ikke din feil at venninna di er en idiot!

Skrevet

De trenger noen å skylde på begge to antaglig. Det mest rettferdige hadde vel vært om det var han som hun var utro med selvsagt.

Selvsagt er dette trist for deg. Venninnen din burde jo fortalt mannen at du var på hans side, men hun har vel ikke stort annet hun skulle sagt der enn "unnskyld" om dagen.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Fint å ha en å skylde på istedet for å ta oppgjøret med hverandre. "fantastisk".

Dette er ikke din skyld. Du var ikke utro.

Skrevet

Du har ikke hatt en aktiv rolle i det her, så at du skal bli holdt utenfor nå er jo bare helt utrolig urettferdig.

Men som flere er inne på, så trenger de noen andre enn seg selv å legge skylden på.

Hmm. Så du blir straffet for at venninna var utro...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...