Gjest tiriltoppeline Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Typen til venninna mi så seg lei av hennes iver på msn, og for å finne ut hva det var hun gjorde der inne, hva og hvem hun snakket med har han ført hennes loggfiler over på sin egen maskin. Dette synes jeg er helt uholdbart, for der inne har jeg lettet mitt hjerte for veldig mye. Har sagt hva jeg mener til venninna mi, men hun mener det ikke er så mye hun kan gjøre, hun er så redd at han skal flytte fra henne, men dette føler jeg er et skikkelig tramp i mitt privatliv, og jeg blir forbannet når den mannen sitter å bretter ut privatlivet mitt slik! Jeg skal aldri mer lagre logger, og det bør heller ikke dere gjøre folkens! 0 Siter
amber sun Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Jeg lagrer aldri noen samtaler jeg har med folk på msn. 0 Siter
Line Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Nei, har helt panikk for lagring på pcn. Never ever! 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Hadde mannen min gjort noe sånt ville jeg blitt rimelig sjokkert. Det er ikke mye tillit i et sånt forhold. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.