Gå til innhold

Å lese andres msn logg..

Anbefalte innlegg

Gjest tiriltoppeline
Skrevet

Typen til venninna mi så seg lei av hennes iver på msn, og for å finne ut hva det var hun gjorde der inne, hva og hvem hun snakket med har han ført hennes loggfiler over på sin egen maskin.

Dette synes jeg er helt uholdbart, for der inne har jeg lettet mitt hjerte for veldig mye.

Har sagt hva jeg mener til venninna mi, men hun mener det ikke er så mye hun kan gjøre, hun er så redd at han skal flytte fra henne, men dette føler jeg er et skikkelig tramp i mitt privatliv, og jeg blir forbannet når den mannen sitter å bretter ut privatlivet mitt slik!

Jeg skal aldri mer lagre logger, og det bør heller ikke dere gjøre folkens!

Skrevet

Jeg lagrer aldri noen samtaler jeg har med folk på msn.

Skrevet

Nei, har helt panikk for lagring på pcn. Never ever!

Skrevet

Hadde mannen min gjort noe sånt ville jeg blitt rimelig sjokkert. Det er ikke mye tillit i et sånt forhold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...