Gå til innhold

Kjærlighets problemer og ex

Anbefalte innlegg

Ares1365380229

Hei. Jeg er kjæreste med en mann på 35 år T, jeg 30 år. Han har problemer med ex som hevner seg fordi hun mistet huset og status. Hun kommer for å kaste meg ut fra huset til T. Og hun bruker moren til T, slik at T har mistet kontakt med moren. Hun har noen psyko tegn og gjør helt ville ting. Virker som T er redd henne og klarer bare noen ganger å snakke henne imot. Jeg har bet han å ta kontakt med familivern kontoret for å sette henne på plass. Vi kjemper fra dag en å holde samme pga henne. Nå er jeg sliten og gravid. Er redd henne nå, trenger beskyttelse som jeg ikke får. De hadde hatt problermer i 2 år og delte ikke rom på 1 år. Hun måtte ha sett slutten på forholdet. Hun har ikke prøvd å få han tilbake. Da hadde jeg skjønt det. Hva bør jeg gjør, evt T? Jeg skjønner ikke hva som skjer med henne?? Håper på svar. På forhånd takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224948-kj%C3%A6rlighets-problemer-og-ex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...