Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått dagens post her,kommer selvangivelsen i dag?

Skrevet

Det var vel i tidligste laget? Dagens post kommer vel ikke før tidligst i 10-tiden? Og for et par dager siden leste jeg her inne at de begynner å sende ut selvangivelsen 3. april så du må nok smøre deg med tålmodighet en liten uke ennå.

hare1365380455
Skrevet

Det var vel i tidligste laget? Dagens post kommer vel ikke før tidligst i 10-tiden? Og for et par dager siden leste jeg her inne at de begynner å sende ut selvangivelsen 3. april så du må nok smøre deg med tålmodighet en liten uke ennå.

Her kommer posten enda senere enn det!

Skrevet

Jeg har en og annen gangen fått posten kl. 10, men som regel er den både en og to timer senere ja.

hare1365380455
Skrevet

Jeg har en og annen gangen fått posten kl. 10, men som regel er den både en og to timer senere ja.

Og det er kjedelig når man må vente og vente på denne posten....:)

mumitrollet
Skrevet

Tror ikke den kommer før litt uti april.

Skrevet

Ifjor fikk var den her den 30 mars og det vet jeg for det er min manns fødselsdag, og jeg mener bestemt at det har vært en mnd. før innlevering tidlige år også.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Her kommer ikke posten før ved 13-tida.

hare1365380455
Skrevet

Her kommer ikke posten før ved 13-tida.

Det hender her også, men som regel er den her før det.

Skrevet

Ifjor fikk var den her den 30 mars og det vet jeg for det er min manns fødselsdag, og jeg mener bestemt at det har vært en mnd. før innlevering tidlige år også.

Jepp, tidligere tror jeg det var innlevering til 1. april ja, i år er det 1. mai.

Skrevet

Totalt ukjent problemstilling her i gården! :-)

Alt jeg vet er at posten blir levert mens jeg er på jobb, men om den kommer klokka 10 eller 14 aner jeg ikke.

Skrevet

Her kommer posten aldri før 14, og av og til har den vært så sen som 16.30.

Forøvrig tror jeg ikke selvangivelsene sendes ut før neste uke.

hare1365380455
Skrevet

Alt jeg vet er at posten blir levert mens jeg er på jobb, men om den kommer klokka 10 eller 14 aner jeg ikke.

Jeg jobber helst kvelder, så det er derfor jeg kan følge med...;)

Skrevet

Dette er datoen som står på skatteetatens sider. De starter utsendelse denne dagen.

Skrevet

Jeg har seinvakt en dag i uka og om jeg er hjemme da så drar jeg hjemmefra kl. 10:50 sånn omtrent og noen ganger har posten kommet når jeg drar, andre ganger ikke.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

bor i vestfold. vi fikk den i går.

Skrevet

Vi fikk rettledning til selvangivelsen i dag.

Får forøvrig posten ca 15.30 hver dag, vi er siste gata på postmannens rute.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...