Babette Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg har ikke link eller bilde, men de som så de lekre catwalk-bildene av henne i gårsdagens Dagbladet og VG vil vite hva jeg sikter til. Ja, og grunnen til at jeg sier dette var en tråd for et par uker siden der det ble hevdet at muskelkvinner ikke har pupper. Riktig så spretne og filmstjernefine var de. Kanskje finnes bildet på nettet. Utringet kjole. Idrettskvinnene ruler! 0 Siter
mrxx Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Fant et par bilder her, men ikke så lett å bedømme puppene på disse. http://www.dagbladet.no/sport/2006/03/30/462284.html 0 Siter
Babette Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 Fant et par bilder her, men ikke så lett å bedømme puppene på disse. http://www.dagbladet.no/sport/2006/03/30/462284.html Jo, du ser vel at hun har pupper på det nederste! Skal de kunne heises opp såpass, må man ha dem. Takk, takk, du snille! 0 Siter
Gjest wasp Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jo, du ser vel at hun har pupper på det nederste! Skal de kunne heises opp såpass, må man ha dem. Takk, takk, du snille! Til og med transvestitter kan få slike pupper. Trikset er dytt og løft. Beklager, men jeg synes ikke Marit Bjørgen er det minste fin. 0 Siter
mrxx Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jo, du ser vel at hun har pupper på det nederste! Skal de kunne heises opp såpass, må man ha dem. Takk, takk, du snille! Joda, jeg ser at hun har pupper og ser at det "buler" litt på det nederste. Men det spørs da hvor mye hun eventuelt har dyttet dem opp for at det skal se slik ut eller om de er slik. 0 Siter
Babette Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 Joda, jeg ser at hun har pupper og ser at det "buler" litt på det nederste. Men det spørs da hvor mye hun eventuelt har dyttet dem opp for at det skal se slik ut eller om de er slik. Men hun har jo ikke flesk å dytte, så hun må jo ha pupper. Kan du få sånne når du bruker push-up? 0 Siter
mrxx Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Men hun har jo ikke flesk å dytte, så hun må jo ha pupper. Kan du få sånne når du bruker push-up? Har aldri prøvd push-up bh, tror ikke jeg ville ha passet i det:-) men jeg hadde nok ikke fått slike pupper for det. Litt pupper må hun ha, hun må ha såpass at hun klarer å dytte det til slik vi ser det på bildet. Men det jeg prøver å si er at det er vanskelig å bedømme størrelsen etter bildene. Men litt må hun ha uansett. Hva med dine pupper? 0 Siter
Babette Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 Esther Pirelli har også slike pupper. Har ikke Benestad selv innrømmet at han tar hormoner? Man kan lage kløft med innlegg og flesk, men jeg tviler på at Marit ville bruke innlegg. Pushup-BH, men ikke innlegg. Dessuten er det jo ikke bare kløft, du ser to runde pupper. 0 Siter
Babette Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 Har aldri prøvd push-up bh, tror ikke jeg ville ha passet i det:-) men jeg hadde nok ikke fått slike pupper for det. Litt pupper må hun ha, hun må ha såpass at hun klarer å dytte det til slik vi ser det på bildet. Men det jeg prøver å si er at det er vanskelig å bedømme størrelsen etter bildene. Men litt må hun ha uansett. Hva med dine pupper? Jeg påstår ikke at hun har store, men hun har, og de ser fine ut. Mine pupper er veldig fine, om jeg skal si det selv. Ikke store. 80 B. 0 Siter
Gjest transedama Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Eh....de ser ut som transvestitter. ærlig talt. 0 Siter
morsan Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 hun må ha hatt litt pupper ihevrtfall, men puppene ser da vitterlig ut som om de er dyttet litt på. 0 Siter
mrxx Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg påstår ikke at hun har store, men hun har, og de ser fine ut. Mine pupper er veldig fine, om jeg skal si det selv. Ikke store. 80 B. B-cup er jo akkurat en håndfull. Send gjerne bilder av dem til meg:-) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Fant et par bilder her, men ikke så lett å bedømme puppene på disse. http://www.dagbladet.no/sport/2006/03/30/462284.html Hadde dere ikke sagt at det var henne så hadde jeg aldri kjent igjen det ansiktet der. Hun ser jo helt annerledes ut med sminke og oppsatt hår. Når det er sagt, puppene ser helt ok ut i den flagg-kjolen, men at de kan påstå at kjolen er lekker er over min forstand. Jeg vet andre ting jeg ville brukt 10-15 lapper på. 0 Siter
Gjest nei og nei sier jeg Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Antydning til pupper hadde hun, men slik kan jo til og menn fikse. Ikke noe hverken fint eller kvinnelig over henne. Hvorfor har du så sterk trang til å forsvare henne? Ser du likedan ut selv eller hva? Dama, noe det gjør meg vondt å kalle henne, er ikke fin i det hele tatt. Dessverre for henne er ikke engang ansiktet hennes søtt... 0 Siter
Gemini Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Hadde dere ikke sagt at det var henne så hadde jeg aldri kjent igjen det ansiktet der. Hun ser jo helt annerledes ut med sminke og oppsatt hår. Når det er sagt, puppene ser helt ok ut i den flagg-kjolen, men at de kan påstå at kjolen er lekker er over min forstand. Jeg vet andre ting jeg ville brukt 10-15 lapper på. Ja, den kjolen var usedvanlig stygg. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Antydning til pupper hadde hun, men slik kan jo til og menn fikse. Ikke noe hverken fint eller kvinnelig over henne. Hvorfor har du så sterk trang til å forsvare henne? Ser du likedan ut selv eller hva? Dama, noe det gjør meg vondt å kalle henne, er ikke fin i det hele tatt. Dessverre for henne er ikke engang ansiktet hennes søtt... Feiging. 0 Siter
Gjest nei og nei sier jeg Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Feiging. Feiging? Fordi jeg ikke liker Marit Bjørgen? Logikk på høyt nivå her. 0 Siter
morsan Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Ja, den kjolen var usedvanlig stygg. HELT ENIG!! Skrekkelig kjole!! Men den svarte kjolen var ganske fin, men jeg synes ikke at Marit Bjørgen kler halterneck. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Feiging? Fordi jeg ikke liker Marit Bjørgen? Logikk på høyt nivå her. Det er utrolig umoden oppførsel å snakke dritt om navngitte personers utseende slik du gjør her. Det er også veldig feigt å gjøre det anonymt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.