serendipity Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Verdens beste er jo en sikker vinner. Takk! Jeg synes Marit er veldig feminin, men hun passer bedre med bare bittelitt sminke og i sportsklær. Kan denne friste????? http://www.tine.no/oppskrift/41823/ 0 Siter
Babette Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 Kan denne friste????? http://www.tine.no/oppskrift/41823/ Ja! Takk! 0 Siter
KaVa Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Men hun har jo ikke flesk å dytte, så hun må jo ha pupper. Kan du få sånne når du bruker push-up? Det er utrolig hva man kan få til med litt ekstra "proteser" inne i BHen. Ut fra andre bilder av Bjørgen vil jeg tro at det er en del "juks" i BHen hennes på disse bildene. Men for all del - jeg synes hun er flott uansett, jeg. Litt kantete, men likefullt ei søt dame. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Alle her er anonyme! At du har et fast nick betyr ikke at du ikke er anonym! Hva er det med dol nerdene? Nemlig, alle nick her er anonyme. Så da bør du være tøff nok til å oppgi fullt navn og bilde, eller holde kjeft. Det siste er klart å foretrekke. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Nemlig, alle nick her er anonyme. Så da bør du være tøff nok til å oppgi fullt navn og bilde, eller holde kjeft. Det siste er klart å foretrekke. Hm.. mulig jeg var sint på feil person der. 0 Siter
morsan Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Ja, de er helt klart heist opp. Det må de være. Det er vel ingen som har sånne baller uten pushup eller innlegg. Hehe, så du forresten verdens største silikonpupper i et TV-program i går på TV Norge? Det er det mest groteske jeg har sett. Jeg så noen minutter bare og det var utrolig fælt!!! Og så de grusomme leppene,da, som man også kan se lignende av på damer som ikke har forstørret puppene så mye som den dama der. Tror de virkelig selv at dette er pent??? 0 Siter
Gjest Jeg er også anonym Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Nemlig, alle nick her er anonyme. Så da bør du være tøff nok til å oppgi fullt navn og bilde, eller holde kjeft. Det siste er klart å foretrekke. Ehh, fullt navn og bilde? Fordi man sier noe her inne? Som sagt, dol nerdene er noe for seg selv. 0 Siter
Gjest nei og nei sier jeg Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det er utrolig umoden oppførsel å snakke dritt om navngitte personers utseende slik du gjør her. Det er også veldig feigt å gjøre det anonymt. Nå var det ikke jeg som startet denne tråden da. Og offentlige personer må vel tåle at man snakker om dem, de har jo selv valgt å være i rampelyset. Til opplysing så er alle anonyme her inne i tilfelle du ikke har skjønt det. 0 Siter
Gjest nei og nei sier jeg Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Ja, vi er tvillinger. Synd for dere da. Men fleip til side, hvorfor er det viktig for deg å få fra at Bjørgen kanskje har noen kvinnelige former? 0 Siter
Zombiebob Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Ehh, fullt navn og bilde? Fordi man sier noe her inne? Som sagt, dol nerdene er noe for seg selv. Fordi man bør utvise vanlig folkeskikk. Anonym drittslenging er ikke vanlig folkeskikk. Husk at å skrive innlegg her ikke er det samme som å slarve uformelt med venninner. Det du skriver her kan bli stående i all framtid. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Nå var det ikke jeg som startet denne tråden da. Og offentlige personer må vel tåle at man snakker om dem, de har jo selv valgt å være i rampelyset. Til opplysing så er alle anonyme her inne i tilfelle du ikke har skjønt det. Det var du som snakket dritt. Tør du ikke stå fram som den du er når du snakker dritt, så er du feig. At alle er anonyme her er irrelevant. Det er feigt likevel. 0 Siter
Gjest nei og nei sier jeg Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det var du som snakket dritt. Tør du ikke stå fram som den du er når du snakker dritt, så er du feig. At alle er anonyme her er irrelevant. Det er feigt likevel. "Det var du som snakket dritt." Dritt? Jeg bare sa hva jeg mente jeg, noe jo tråden oppfordret til. Ikke bare jeg som har sagt jeg ikke liker dama da. "Tør du ikke stå fram som den du er når du snakker dritt, så er du feig. At alle er anonyme her er irrelevant. Det er feigt likevel." Så alle som skriver her inne er feige da altså, siden alle er anonyme? Da er jo du feig også... Ikke alle har fast nick om det er det du sikter til. Hvis du leser tråder om outing og gjennkjennelse av folk her inne så vet du hvorfor. Feiging! *ROFL* 0 Siter
Zombiebob Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 "Det var du som snakket dritt." Dritt? Jeg bare sa hva jeg mente jeg, noe jo tråden oppfordret til. Ikke bare jeg som har sagt jeg ikke liker dama da. "Tør du ikke stå fram som den du er når du snakker dritt, så er du feig. At alle er anonyme her er irrelevant. Det er feigt likevel." Så alle som skriver her inne er feige da altså, siden alle er anonyme? Da er jo du feig også... Ikke alle har fast nick om det er det du sikter til. Hvis du leser tråder om outing og gjennkjennelse av folk her inne så vet du hvorfor. Feiging! *ROFL* Du skjønte nok ikke hva jeg mente. Ville du sagt det du skrev her til personen ansikt til ansikt? Ja? Da er du utrolig uforskammet. Nei? Da er du feig. Forskjellen på det du gjør og en debatt mellom dol-nick, er at du henger ut en navngitt person, mens du selv gjemmer deg bak et tilfeldig nick. 0 Siter
morsan Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Fordi man bør utvise vanlig folkeskikk. Anonym drittslenging er ikke vanlig folkeskikk. Husk at å skrive innlegg her ikke er det samme som å slarve uformelt med venninner. Det du skriver her kan bli stående i all framtid. "Fordi man bør utvise vanlig folkeskikk. Anonym drittslenging er ikke vanlig folkeskikk." Jeg er helt enig i det, men poenget er at man er ikke noe mindre anonym fordi om man undertegner med et nick som kan gjenkjennes av dol'erne! (Og bare for å ha sagt det: Jeg har kun postet i mitt eget nick i denne tråden) 0 Siter
Zombiebob Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 "Fordi man bør utvise vanlig folkeskikk. Anonym drittslenging er ikke vanlig folkeskikk." Jeg er helt enig i det, men poenget er at man er ikke noe mindre anonym fordi om man undertegner med et nick som kan gjenkjennes av dol'erne! (Og bare for å ha sagt det: Jeg har kun postet i mitt eget nick i denne tråden) Det er jeg helt enig i - men det er faktisk ikke relevant i denne sammenhengen. Her angripes en fullt navngitt person av et anonymt nick på en måte som den anonyme aldri hadde gjort dersom de møttes ansikt til ansikt (håper jeg da). 0 Siter
Babette Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 Synd for dere da. Men fleip til side, hvorfor er det viktig for deg å få fra at Bjørgen kanskje har noen kvinnelige former? Det er ikke så viktig. Men det ble sagt her inne av en eller flere at hun ikke hadde kvinnelige former. Den påstanden ønsket jeg nå å tilbakevise gjennom dette bildet. Hun er selvsagt en like flott idrettsutøver med eller uten former. Og med en like veltrent kropp uansett. 0 Siter
Prozak Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Muskler kan være feminint. Det er bare vanetenkning at styrke assosieres med maskulinitet. Men jeg synes hun ser stiv og fremmed ut med så mye maling. Store markerte muskler er jo i utgangspunktet/prinsippet ikke feminint, allt den tid det hovedsaklig forekommer på menn og ikke kvinner. Det betyr ikke at en kvinne ikke kan være feminin samtidig som hun har kroppsbyggermuskler, men musklene i seg selv på kvinnekroppen er mer maskulint enn feminint. Det er rett og slett snakk om testosteron kontra østrogen. "..........................................." 0 Siter
Gjest nei og nei sier jeg Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Du skjønte nok ikke hva jeg mente. Ville du sagt det du skrev her til personen ansikt til ansikt? Ja? Da er du utrolig uforskammet. Nei? Da er du feig. Forskjellen på det du gjør og en debatt mellom dol-nick, er at du henger ut en navngitt person, mens du selv gjemmer deg bak et tilfeldig nick. "Du skjønte nok ikke hva jeg mente." Nei du er nok langt over meg i IQ.. *LOL* "Ville du sagt det du skrev her til personen ansikt til ansikt? Ja? Da er du utrolig uforskammet. Nei? Da er du feig." Ville vel aldri snakket med henne jeg, og det var som sagt ikke jeg som startet tråden. Hvis det er det å snakke om en person som plager deg så er det vel neppe bedre å si positive ting om en person enn negative, hvis prinsippet er å ikke snakke OM noen? Litt inkonsekvent her du altså. "Forskjellen på det du gjør og en debatt mellom dol-nick, er at du henger ut en navngitt person, mens du selv gjemmer deg bak et tilfeldig nick." Nå vrøvler du, for jeg er slettes ikke den eneste personen her inne som ikke har et fast lett gjenkjennelig nick her inne. Har for eksemel aldri sett ditt nick før! Men det er kanskje ok for sånne som deg å henge ut andre dolere? *ler så jeg griner* Litt dårlig forsøk må jeg si, kom igjen du greier sikkert bedre! 0 Siter
Prozak Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Synd for dere da. Men fleip til side, hvorfor er det viktig for deg å få fra at Bjørgen kanskje har noen kvinnelige former? For det første: Hvorfor er det så viktig for _deg_ å fremheve at hun ikke har det? For det andre: Har du sett rumpa hennes? Å si at det ikke er en kvinnerumpe er så dumt at det trenger ikke kommentar engang. Usedvanlig muskuløs, ja, men helt kvinnelig. "............................................." 0 Siter
Gjest nei og nei sier jeg Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det er ikke så viktig. Men det ble sagt her inne av en eller flere at hun ikke hadde kvinnelige former. Den påstanden ønsket jeg nå å tilbakevise gjennom dette bildet. Hun er selvsagt en like flott idrettsutøver med eller uten former. Og med en like veltrent kropp uansett. Veltrent er hun, og for de som liker sånt utseende er hun sikkert flott også. Men å si at hun er kvinnelig, det blir feil, for hun er ikke mer kvinnelig enn titten tei. Uansett så er det sånn hun er, og sikkert sånn hun vil være. Men det finnes masse andre veltrente kvinner som faktisk ER kvinnelige, Bjørgen er det ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.