Gå til innhold

Visst har Marit Bjørgen pupper!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå var det ikke jeg som startet denne tråden da. Og offentlige personer må vel tåle at man snakker om dem, de har jo selv valgt å være i rampelyset.

Til opplysing så er alle anonyme her inne i tilfelle du ikke har skjønt det.

Det er selvfølgelig umulig å ta deg seriøst når du ikke har et fast nick, og dermed ikke tør å stå for det du sier.

"............................................"

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

17

• Prozak

14

• mrxx

9

• Zombiebob

9

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest nei og nei sier jeg
Skrevet

For det første: Hvorfor er det så viktig for _deg_ å fremheve at hun ikke har det?

For det andre: Har du sett rumpa hennes? Å si at det ikke er en kvinnerumpe er så dumt at det trenger ikke kommentar engang. Usedvanlig muskuløs, ja, men helt kvinnelig.

"............................................."

"For det første: Hvorfor er det så viktig for _deg_ å fremheve at hun ikke har det?"

Hvem har sagt at det er så viktig for meg? Jeg bare sier min mening her jeg, og lurer på hva som fikk Babette til å starte en helt egen tråd om det.

"For det andre: Har du sett rumpa hennes? Å si at det ikke er en kvinnerumpe er så dumt at det trenger ikke kommentar engang. Usedvanlig muskuløs, ja, men helt kvinnelig."

Nå er det vel ikke rompa som er i fokus her, men andre deler av henne. Dama har jo hverken pupper eller midje. Om rompa isolert sett kanskje kan se kvinnelig ut aner jeg ikke, har ikke studert den. Men i alle de tilfellene jeg har sett henne så er det ikke ordet "kvinne" som har slått meg. Hvorfor er det så problematisk for deg at jeg synes det jeg gjør?? At jeg sier min mening forandrer da ikke "fasiten" og andres meninger.

Skrevet

Veltrent er hun, og for de som liker sånt utseende er hun sikkert flott også. Men å si at hun er kvinnelig, det blir feil, for hun er ikke mer kvinnelig enn titten tei. Uansett så er det sånn hun er, og sikkert sånn hun vil være.

Men det finnes masse andre veltrente kvinner som faktisk ER kvinnelige, Bjørgen er det ikke.

Jeg synes hun er utpreget feminin i væremåte og utseende. Og det mener jeg uansett hvor feil du synes det blir. Da har jeg tydeligvis en annen assosiasjon av begrepet feminin enn du har.

Skrevet

"Det var du som snakket dritt."

Dritt? Jeg bare sa hva jeg mente jeg, noe jo tråden oppfordret til. Ikke bare jeg som har sagt jeg ikke liker dama da.

"Tør du ikke stå fram som den du er når du snakker dritt, så er du feig. At alle er anonyme her er irrelevant. Det er feigt likevel."

Så alle som skriver her inne er feige da altså, siden alle er anonyme? Da er jo du feig også... Ikke alle har fast nick om det er det du sikter til. Hvis du leser tråder om outing og gjennkjennelse av folk her inne så vet du hvorfor.

Feiging! *ROFL*

"Så alle som skriver her inne er feige da altså, siden alle er anonyme?"

Du er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen, er du? Eller så har du rett og slett ikke skjønt noe som for de fleste er helt åpenbart.

Anonymiteten på et internettforum er mellom den du er på forumet og den du er i virkeligheten. Det betyr selvfølgelig at man ikke er anonym _innad_ på et forum. Den som skifter nick fra tråd til tråd og forsøker å være anonyme innad på forumet, fordi de er for feige til å stå for det en selv sier og mener over tid, trenger man ikke ta seriøst.

"..........................................."

Skrevet

Det er selvfølgelig umulig å ta deg seriøst når du ikke har et fast nick, og dermed ikke tør å stå for det du sier.

Det er du som er zombiebob ja, det forklarer det meste.

Dersom du har problemer med at noen her inne velger å ikke ha fast nick, og dermed slipper risikoen for gjenkjennelse, så er det en enkel løsning på det. Ikke svar på innlegg fra folk du ikke kjenner. Enkelt og greit.

Skrevet

"Du skjønte nok ikke hva jeg mente."

Nei du er nok langt over meg i IQ.. *LOL*

"Ville du sagt det du skrev her til personen ansikt til ansikt?

Ja? Da er du utrolig uforskammet.

Nei? Da er du feig."

Ville vel aldri snakket med henne jeg, og det var som sagt ikke jeg som startet tråden. Hvis det er det å snakke om en person som plager deg så er det vel neppe bedre å si positive ting om en person enn negative, hvis prinsippet er å ikke snakke OM noen? Litt inkonsekvent her du altså.

"Forskjellen på det du gjør og en debatt mellom dol-nick, er at du henger ut en navngitt person, mens du selv gjemmer deg bak et tilfeldig nick."

Nå vrøvler du, for jeg er slettes ikke den eneste personen her inne som ikke har et fast lett gjenkjennelig nick her inne. Har for eksemel aldri sett ditt nick før!

Men det er kanskje ok for sånne som deg å henge ut andre dolere? *ler så jeg griner*

Litt dårlig forsøk må jeg si, kom igjen du greier sikkert bedre!

"Nå vrøvler du, for jeg er slettes ikke den eneste personen her inne som ikke har et fast lett gjenkjennelig nick her inne. Har for eksemel aldri sett ditt nick før!"

Det er flere, ja. Og ingen av dere blir tatt seriøst. For øvrig har zombiebob vært her lenge med samme nick, og er langt fra ukjent.

"........................................."

Skrevet

Det er du som er zombiebob ja, det forklarer det meste.

Dersom du har problemer med at noen her inne velger å ikke ha fast nick, og dermed slipper risikoen for gjenkjennelse, så er det en enkel løsning på det. Ikke svar på innlegg fra folk du ikke kjenner. Enkelt og greit.

"Det er du som er zombiebob ja, det forklarer det meste."

*LOL* Kutt ut nå, det blir rett og slett for dumt :-)

Skrevet

"Så alle som skriver her inne er feige da altså, siden alle er anonyme?"

Du er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen, er du? Eller så har du rett og slett ikke skjønt noe som for de fleste er helt åpenbart.

Anonymiteten på et internettforum er mellom den du er på forumet og den du er i virkeligheten. Det betyr selvfølgelig at man ikke er anonym _innad_ på et forum. Den som skifter nick fra tråd til tråd og forsøker å være anonyme innad på forumet, fordi de er for feige til å stå for det en selv sier og mener over tid, trenger man ikke ta seriøst.

En person som deg som kun bryter inn i debatter mellom andre (eller er du zombiebob?) for å kalle opp andre med skjellsord er hvertfall ikke den som blir tatt seriøst her inne. Ikke _en_ gang har jeg sett deg komme med fornuftige argumenter, bare personangrep.

Du har virkelig et problem med et eller annet. Synes faktisk synd på deg!

Skrevet

Jeg synes hun er utpreget feminin i væremåte og utseende. Og det mener jeg uansett hvor feil du synes det blir. Da har jeg tydeligvis en annen assosiasjon av begrepet feminin enn du har.

Ja, vi mener ulikt, ikke noe galt det. Men hvis du mener hun er feminin, så lurer jeg litt på hva slags kropsform man skal ha for å virke maskulin? Eller hva med damer som har former, hva er de? Ultrafeminine?

Mistenker at du kjenner dama, avt likner veldig på henne jeg da;o)

Skrevet

Hvis dere ikke tar vedkommende seriøst, hvorfor gidder dere å svare vedkommende, da? ;-)

Skrevet

Det er jeg helt enig i - men det er faktisk ikke relevant i denne sammenhengen.

Her angripes en fullt navngitt person av et anonymt nick på en måte som den anonyme aldri hadde gjort dersom de møttes ansikt til ansikt (håper jeg da).

"Her angripes en fullt navngitt person av et anonymt nick på en måte som den anonyme aldri hadde gjort dersom de møttes ansikt til ansikt (håper jeg da)."

Her "angripes" en kjent person - en av landets mest kjente idrettsutøvere. En kjendis. Det står mye "ufordelaktig" om kjente personer i sladreblander, aviser etc. også. Forøvrig synes jeg ikke det som har blitt sagt om bjørgen (som jeg har lest) i denne tråden har vært å regne som drittslenging. Heller synsing om fakta.

"............................................."

Skrevet

"Nå vrøvler du, for jeg er slettes ikke den eneste personen her inne som ikke har et fast lett gjenkjennelig nick her inne. Har for eksemel aldri sett ditt nick før!"

Det er flere, ja. Og ingen av dere blir tatt seriøst. For øvrig har zombiebob vært her lenge med samme nick, og er langt fra ukjent.

"........................................."

Siden du konsekvent svarer meg på svar til zombiebob og det at du i det hele tatt bryter inn her istedenfor ham sier sitt om hvem zombiebob er...

God bedring og god helg!

Skrevet

Hvis dere ikke tar vedkommende seriøst, hvorfor gidder dere å svare vedkommende, da? ;-)

Man gidder ofte en stund, før man gir opp :-)

Skrevet

"Det er du som er zombiebob ja, det forklarer det meste."

*LOL* Kutt ut nå, det blir rett og slett for dumt :-)

hehe.. ja, klart du sier det *ROFL*

Skrevet

En person som deg som kun bryter inn i debatter mellom andre (eller er du zombiebob?) for å kalle opp andre med skjellsord er hvertfall ikke den som blir tatt seriøst her inne. Ikke _en_ gang har jeg sett deg komme med fornuftige argumenter, bare personangrep.

Du har virkelig et problem med et eller annet. Synes faktisk synd på deg!

Som sagt, jeg kan ikke ta deg seriøst, og gidder derfor ikke diskutere tullpratet ditt.

Gjest Jeg er også anonym
Skrevet

Fordi man bør utvise vanlig folkeskikk. Anonym drittslenging er ikke vanlig folkeskikk.

Husk at å skrive innlegg her ikke er det samme som å slarve uformelt med venninner. Det du skriver her kan bli stående i all framtid.

ALLE her inne er anonyme. Den navngitte personen er den eneste kjente. At man heter "sara" her inne sier jo ingenting til noen andre en folk som daglig er her inne. Så daglige innlegg av samme nick er like anonymt som tilfeldige nick i ny og ne.

Kjente personer vet at de blir diskutert på ulike fora. Det er prisen de må betale for kjendislivet.

Skrevet

Fordi de elsker å slenge dritt til dolere;o) De har vel lite å gjøre stakars...

Skrevet

Siden du konsekvent svarer meg på svar til zombiebob og det at du i det hele tatt bryter inn her istedenfor ham sier sitt om hvem zombiebob er...

God bedring og god helg!

"Siden du konsekvent svarer meg på svar til zombiebob og det at du i det hele tatt bryter inn her istedenfor ham sier sitt om hvem zombiebob er..."

Heh-heh. Du har ikke særlig mye erfaring, har du? Tror de fleste har inne har fått med seg at jeg og zombiebob sjelden er enige om noe som helst. Det eneste jeg er enig med ham i her, er at du er en liten feiging man ikke trenger å ta seriøst :-)

".........................................."

Skrevet

ALLE her inne er anonyme. Den navngitte personen er den eneste kjente. At man heter "sara" her inne sier jo ingenting til noen andre en folk som daglig er her inne. Så daglige innlegg av samme nick er like anonymt som tilfeldige nick i ny og ne.

Kjente personer vet at de blir diskutert på ulike fora. Det er prisen de må betale for kjendislivet.

"At man heter "sara" her inne sier jo ingenting til noen andre en folk som daglig er her inne. Så daglige innlegg av samme nick er like anonymt som tilfeldige nick i ny og ne."

Her motsier du deg selv på en måte som burde være litt flaut...:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Akkurat det interesserer meg et visst sted.

Så vidt jeg vet er det ikke utseendet og kroppen hun er kjent for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...