Gå til innhold

Visst har Marit Bjørgen pupper!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man gidder ofte en stund, før man gir opp :-)

"............................................"

Synes bare det er litt festlig at mange bruker så mye tid og krefter til å kjefte på dem med "anonyme nick" og si at man ikke bryr seg om dem og ikke vil svare dem etc, når det jo er nettopp det man gjør! :-)

Hva har skjedd med den gode, gammeldagse ignoreringen? *S*

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

17

• Prozak

14

• mrxx

9

• Zombiebob

9

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Synes bare det er litt festlig at mange bruker så mye tid og krefter til å kjefte på dem med "anonyme nick" og si at man ikke bryr seg om dem og ikke vil svare dem etc, når det jo er nettopp det man gjør! :-)

Hva har skjedd med den gode, gammeldagse ignoreringen? *S*

Sant det. Man er ikke alltid like flink til å praktisere det en preker :-)

"............................................"

Gjest nei og nei sier jeg
Skrevet

"Siden du konsekvent svarer meg på svar til zombiebob og det at du i det hele tatt bryter inn her istedenfor ham sier sitt om hvem zombiebob er..."

Heh-heh. Du har ikke særlig mye erfaring, har du? Tror de fleste har inne har fått med seg at jeg og zombiebob sjelden er enige om noe som helst. Det eneste jeg er enig med ham i her, er at du er en liten feiging man ikke trenger å ta seriøst :-)

".........................................."

Nei du har jo alldeles rett. Jeg er jo bare dum og alt det du sier, og jeg blir jo så lei meg når du ikke vil diskutere med meg. For jeg har jo tatt initiativ til å snakke med deg og alt det der.

Du er virkelig en snodig skrue, eller skrudd er vel riktig frase... *ler*

Men nå stikker jeg hjem, kan lese de 4 neste mld fra deg på mandag;o)

Skrevet

Siden du konsekvent svarer meg på svar til zombiebob og det at du i det hele tatt bryter inn her istedenfor ham sier sitt om hvem zombiebob er...

God bedring og god helg!

Jeg har jo også blandet meg inn i dette så kanskje jeg også er zombiebob??

*paranoid*

Gjest nei og nei sier jeg
Skrevet

Jeg har jo også blandet meg inn i dette så kanskje jeg også er zombiebob??

*paranoid*

Nei, du er nok "dessverre" alt for normal til det;o)

Gjest Jeg er også anonym
Skrevet

"At man heter "sara" her inne sier jo ingenting til noen andre en folk som daglig er her inne. Så daglige innlegg av samme nick er like anonymt som tilfeldige nick i ny og ne."

Her motsier du deg selv på en måte som burde være litt flaut...:-)

"..........................................."

Da er det nok du som misforsto. Jeg mener at alle er anonyme her uansett. Du er sikkert kjent innad i formunet, med ditt nick, men du er likevel anonym.

Når folk begynner å skrive under med fullt navn, så er de ikke anonyme mer. Men sara og prozak sier nok like lite for de fleste som "jeg er også anonym".

Men for all del, du trenger ikke å forstå hva jeg mener med det. Så dette var siste forklaring :)

Skrevet

"Her angripes en fullt navngitt person av et anonymt nick på en måte som den anonyme aldri hadde gjort dersom de møttes ansikt til ansikt (håper jeg da)."

Her "angripes" en kjent person - en av landets mest kjente idrettsutøvere. En kjendis. Det står mye "ufordelaktig" om kjente personer i sladreblander, aviser etc. også. Forøvrig synes jeg ikke det som har blitt sagt om bjørgen (som jeg har lest) i denne tråden har vært å regne som drittslenging. Heller synsing om fakta.

"............................................."

Sladrebladene har by-line...

Skrevet

Hun ser en god del bedre ut når hun blir oppsminka på den måten. Men hvem gjør ikke det? =)

De fleste gjør kanskje det, bare de ikke sminker seg for mye, det skal være diskre, det er det peneste.

Skrevet

Ja, vi mener ulikt, ikke noe galt det. Men hvis du mener hun er feminin, så lurer jeg litt på hva slags kropsform man skal ha for å virke maskulin? Eller hva med damer som har former, hva er de? Ultrafeminine?

Mistenker at du kjenner dama, avt likner veldig på henne jeg da;o)

For meg går femininitet på helheten. En kombinasjon av utseende, utstråling og vesen/væremåte.

Og dette handler ikke et øyeblikk om meg. Jeg er da ikke så selvsentrert at alt jeg mener har forbindelse til meg selv.

Skrevet

Akkurat det interesserer meg et visst sted.

Så vidt jeg vet er det ikke utseendet og kroppen hun er kjent for.

Nei, men det er alltid artig å se folk i andre roller enn sin vanlige.

Bakgrunnen for denne merkelige tråden var en påstand fra tidligere om at hun ikke hadde pupper.

Skrevet

Da er det nok du som misforsto. Jeg mener at alle er anonyme her uansett. Du er sikkert kjent innad i formunet, med ditt nick, men du er likevel anonym.

Når folk begynner å skrive under med fullt navn, så er de ikke anonyme mer. Men sara og prozak sier nok like lite for de fleste som "jeg er også anonym".

Men for all del, du trenger ikke å forstå hva jeg mener med det. Så dette var siste forklaring :)

Men det er da ingen som skriver under med fullt (ekte) navn, heller? Det er såvidt jeg vet ikke tillatt. Poenget mitt var den anonymiteten man automatisk har i forhold til hvem man er i RL. Anonymitet _innad_ i et forum regnes ikke som særlig seriøst - med mindre vi snakker om forum for psykiatri, seksualitet, konkrete sykdommer/lidelser etc. selvfølgelig.

".........................................."

Skrevet

Store markerte muskler er jo i utgangspunktet/prinsippet ikke feminint, allt den tid det hovedsaklig forekommer på menn og ikke kvinner. Det betyr ikke at en kvinne ikke kan være feminin samtidig som hun har kroppsbyggermuskler, men musklene i seg selv på kvinnekroppen er mer maskulint enn feminint. Det er rett og slett snakk om testosteron kontra østrogen.

Jeg er enig i at store muskler i utgangspunktet er maskulint. Likevel kan kvinner med store muskler godt være feminine, og de får jo aldri så store muskler som gutta.

Jeg mener ikke at det er de tydelige musklene som gjør Bjørgen feminin, men jeg mener at hun i sum gjennom utseende, væremåte og utstråling framstår som feminin. Og det at hun ser sterk ut kan godt være en del av denne femininiteten.

Skrevet

Jeg er enig i at store muskler i utgangspunktet er maskulint. Likevel kan kvinner med store muskler godt være feminine, og de får jo aldri så store muskler som gutta.

Jeg mener ikke at det er de tydelige musklene som gjør Bjørgen feminin, men jeg mener at hun i sum gjennom utseende, væremåte og utstråling framstår som feminin. Og det at hun ser sterk ut kan godt være en del av denne femininiteten.

"Likevel kan kvinner med store muskler godt være feminine, og de får jo aldri så store muskler som gutta"

Enig i det :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

De fleste gjør kanskje det, bare de ikke sminker seg for mye, det skal være diskre, det er det peneste.

Der er vi enige! =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...