Gjest KariKruskakli Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 våknet jeg med i morges. Kan jeg få øyedråper på apotek, uten å måtte dra til lege? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Du kan jo prøve med saltvannsdråper først. Det hjelper ofte like bra som reseptpliktige dråper. Antibiotikadråper på du få resept på. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Du kan jo prøve med saltvannsdråper først. Det hjelper ofte like bra som reseptpliktige dråper. Antibiotikadråper på du få resept på. Takk, da gjør jeg det. Så utrolig kjedelig å måtte gå til lege for noe så "lite" 0 Siter
Gjest Anbefaler å gå til legen Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Utrolig ubehagelig med øyekatar. Det varer jo i flere dager - smitte gjør det også. Dråpene du får av legen får svineriet til å forsvinne i løpet av timer. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Takk, da gjør jeg det. Så utrolig kjedelig å måtte gå til lege for noe så "lite" Helt enig. Betale masse penger for en liten øyekatarr blir litt teit. Men, blir du ikke bedre innen et par dager med saltvann, så kan det jo være greit å prøve noe sterkere. Drypp med saltvann så ofte du har mulighet - gjerne hver gang du går på do + litt til. Da skyller du bort svineriet! 0 Siter
Gjest Anbefaler å gå til legen Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Helt enig. Betale masse penger for en liten øyekatarr blir litt teit. Men, blir du ikke bedre innen et par dager med saltvann, så kan det jo være greit å prøve noe sterkere. Drypp med saltvann så ofte du har mulighet - gjerne hver gang du går på do + litt til. Da skyller du bort svineriet! Jeg for min del betaler gladelig noen hundrelapper for å slippe å gå med øyekatarr i mange dager. At det ser fælt ut er én ting, men det er jo så inmari ubehagelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.