Gå til innhold

"Gjensydde" øyne..

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

våknet jeg med i morges.

Kan jeg få øyedråper på apotek, uten å måtte dra til lege?

Skrevet

Du kan jo prøve med saltvannsdråper først. Det hjelper ofte like bra som reseptpliktige dråper.

Antibiotikadråper på du få resept på.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Du kan jo prøve med saltvannsdråper først. Det hjelper ofte like bra som reseptpliktige dråper.

Antibiotikadråper på du få resept på.

Takk, da gjør jeg det.

Så utrolig kjedelig å måtte gå til lege for noe så "lite" :)

Gjest Anbefaler å gå til legen
Skrevet

Utrolig ubehagelig med øyekatar. Det varer jo i flere dager - smitte gjør det også. Dråpene du får av legen får svineriet til å forsvinne i løpet av timer.

Skrevet

Takk, da gjør jeg det.

Så utrolig kjedelig å måtte gå til lege for noe så "lite" :)

Helt enig. Betale masse penger for en liten øyekatarr blir litt teit.

Men, blir du ikke bedre innen et par dager med saltvann, så kan det jo være greit å prøve noe sterkere.

Drypp med saltvann så ofte du har mulighet - gjerne hver gang du går på do + litt til. Da skyller du bort svineriet!

Gjest Anbefaler å gå til legen
Skrevet

Helt enig. Betale masse penger for en liten øyekatarr blir litt teit.

Men, blir du ikke bedre innen et par dager med saltvann, så kan det jo være greit å prøve noe sterkere.

Drypp med saltvann så ofte du har mulighet - gjerne hver gang du går på do + litt til. Da skyller du bort svineriet!

Jeg for min del betaler gladelig noen hundrelapper for å slippe å gå med øyekatarr i mange dager. At det ser fælt ut er én ting, men det er jo så inmari ubehagelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...